فهرست مطالب
عنوان |
صفحه |
1-1-مقدمه |
8 |
1-2بیان مسئله |
12 |
1-3 اهمیت وضرورت تحقیق |
14 |
1-4 -اهداف تحقیق |
15 |
1-5 سوالات تحقیق |
15 |
1-6 فرضیه های تحقیق |
16 |
1-7 تعاریف،مفاهیم وواژه ها |
17 |
1-8-قلمروتحقیق |
19 |
فصل دوم:ادبیات وپیشینه تحقیق |
|
2-1 مقدمه |
21 |
2-2 مشخصات جمعیتی وجغرافیایی لرستان |
22 |
2-3-پیشینه تحقیق درایران |
31 |
2-4-پیشینه تحقیق درسایر کشورها |
33 |
2-5-اقدامات پلیس برسرعت ودقت درصحنه تصادف |
36 |
2-5-1بررسی وضعیت مدیریت صحنه تصادف توسط پلیس درکشور |
36 |
2-5-2موانع ومعظلات وضعیت موجود |
38 |
2-5-3-مدیریت سوانح ازمنظر عملیاتی |
39 |
2-5-4-نقش ITSدرمدیریت سوانح جاده ای |
45 |
2-5-5- قوانین ومقررات وروشهای اجرایی |
48 |
2-6-اقدامات پلیس راهور به عنوان مدیر صحنه تصادف برارتقای ایمنی درصحنه |
64 |
2-6-1ایمنی |
66 |
2-6-2-ضرورت مقررات ترافيكي |
66 |
2-6-3-ایمنی درصحنه تصادف توسط پلیس راهور |
68 |
2-6-4-دسترسی وآشنایی باوسایل کنترل ترافیک |
69 |
2-6-4-1وسایل نقليه |
69 |
2-6-4-2تجهيزات |
70 |
2-6-4-3ناحیه هشدار اولیه |
70 |
2-6-4-4قابل دید بودن علایم |
70 |
2-4-4-5علایم وتجهیزات مورد نیاز |
71 |
-6-4-5-1مخروطیهای ایمن وچراغهای روشنایی |
71 |
2-6-4-5-2تجهیزات اضافی |
71 |
2-6-4-5-3لباسهای مورد استفاده جهت بررسی صحنه |
71 |
2-6-4-5-4نظام هاي هوشمند حمل و نقل |
72 |
2-6-5- مقایسه روش هوشمند |
74 |
2-6-6-وظایف سازمانها درزمان وقوع حادثه |
76 |
2-7-اقدامات پلیس راهور بعنوان مدیر صحنه تصادف برحفظ تحرک تردد درصحنه |
78 |
2-7-1- بررسي وضعيت فعلي شبکة حمل ونقل از ديدگاه مديريت سوانح |
79 |
2-7-2-اثرات وقوع سوانح در شبکه حمل ونقل |
80 |
2-7-3 – مدیریت ترافیک |
82 |
2-7-4- مديريت صحنه سانحه |
83 |
2-7-5مطالعه تطبیقی مدیریت صحنه درسایر کشورها |
85 |
2-8- خسارت های اقتصادی ناشی ازحوادث رانندگی |
93 |
2-8-1-اهداف محاسبه هزینه تصادفات |
98 |
2-8-2هزینه های محسوس تصادفات |
98 |
2-8-2-1برآورد هزينه هاي ناشي از اتلاف وقت افراد در تصادفات |
99 |
2-8-2-2برآورد هزينه هاي ناشي از اتلاف سوخت |
101 |
2-8-2-3براورد هزينه هاي ناشي از الودگي محيط زيست |
102 |
2-8-2-4برآوردهزینه های ناشی ازتصادفات |
103 |
2-8-3-مطالعه تطبیقی |
104 |
2-8-4معرفي شاخص DALY1 |
106 |
2-8-5ارزشگذاري ريالي سالهاي از دست رفته عمر |
106 |
2-8-6-عواقب اجتماعی تصادفات |
108 |
2-9- اولویت بندی اثر بخشی فعالیت های پلیس راهوردرکاهش صدمات مختلف |
111 |
2-9-1تعریف نظام هاي یاری رسان |
112 |
2-9-2-تعريف شبكه هاي حمل و نقل |
113 |
2-9-3وظايف نظام هاي یاری رسان هنگام مشاهده تراكم و راهبندان از طريق نظام هاي كنترلي |
117 |
2-9-4-وظايف نظام هاي یاری رسان هنگام مشاهده تصادف از طريق نظام هاي كنترلي |
119 |
2-9-5- واكنش نظام هاي یاری رسان هنگام مشاهده مشكلات جوي و وجود مانع در مسير |
119 |
2-9-6-نحوه ياري رساندن مركز كنترل ترافيك هنگام مشاهده نقص فني اتومبيل |
120 |
2-9-7نظام هاي یاری رسان در تصادفات از ديدگاه قانون |
121 |
2-10- چارچوب نظری |
125 |
2-10-1- تعریف مدیریت |
125 |
2-10-3- وظایف مدیریت |
126 |
2-10-4- اهمیت مدیریت |
127 |
2-10-5- تاثیر آموزش درمدیریت تصادف |
128 |
2-10-6-ارتباط هدایت ورهبری بامدیریت تصادف |
129 |
2-10-7- ارتباط سازماندهی با مدیریت تصادف |
131 |
2-10-8- تاثیر ارتباطات بر مدیریت تصادف |
131 |
فصل سوم:روش شناسی تحقیق |
|
3-1 مقدمه |
135 |
3-2 روش تحقیق |
135 |
3-3 جامعه آماری |
136 |
3-4 نمونه گیری |
136 |
3-6 ابزار گردآوری اطلاعات یا پرسشنامه |
136 |
3-7 پرسش نامه این تحقیق |
137 |
3-8 روايي ابزار سنجش |
138 |
9-3 پایایی ابزار پژوهش |
138 |
10-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات |
138 |
فصل چهارم:تجزیه وتحلیل داده ها |
|
4-1-مقدمه |
141 |
4-2- یافتههای توصیفی |
142 |
4-2-1- توصیف پاسخگویان بر حسب جنسیت |
143 |
4-2-2- توصیف پاسخگویان بر حسب شغل |
144 |
4-2-3-توصیف پاسخگویان برحسب درجه |
145 |
4-2-4- توصیف پاسخگویان بر حسب مشاهده نمودن مستقیم صحنه تصادف |
146 |
4-2-5-توصیف پاسخگویان بر حسب مشاهده نمودن دو تصادف |
147 |
4-2-6-توصیف پاسخگویان بر حسب مشاهده نمودن بیش از دو کشته |
150 |
4-3-6بررسی متغیرهای مورد مطالعه |
151 |
4-4-6بررسی فرضیههای تحقیق4-5-6آزمون رگرسیون |
152 |
فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادها |
|
5-1مقدمه |
163 |
5-2-نتیجه گیری |
164 |
5-3پیشنهادها |
167 |
فهرست منابع فارسی وانگلیسی |
169 |
پیوستها |
|
آیین نامه ایمنی راه 176 |
Rastrear Celular –
Para esclarecer completamente suas dúvidas, você pode descobrir se seu marido está traindo você na vida real de várias maneiras e avaliar quais evidências específicas você tem antes de suspeitar que a outra pessoa está traindo.