%38تخفیف
تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد121 صفحه در فایل word
شتاب عجولانه سازمانهاي متقاضي، جهت پيادهسازي سيستم مديريت ارتباط با مشتري از يكطرف و عدم دانش و توان مكفي موسسات ارائه دهنده CRM از طرف ديگر دست به دست هم داده تا عواقب و تجربيات نامناسبی ایجاد گردد.توجه به اين نكته بسيار پراهميت است كه CRM ، يك استراتژی تجاري سازمان است و نه محصول يا خدمات قابل ارايه توسط يك سازمان. به عبارتي ديگر، CRM خود به عنوان يك فناوري اطلاعاتي مطرح نيست، بلكه از فناوري اطلاعات براي دستيابي به اهداف خود استفاده مي كند. اين امر بيانگر اين نكته است كه نيازمندي استقرار CRM در يك سازمان، طراحي استراتژی تجاري است، نه برقرار كردن سيستم هاي اطلاعاتي.اینکه مدیران شرکت سیمان خاش از توانایی برقراری ارتباط با مشتریان خود برخوردارند، به معنی لزوم انجام این کار نیست. این کار بستگی به استراتژی مشتری شرکت دارد، نه برنامه CRM.با توجه به اینکه تحقیق حاضر به دنبال پیشنهاد استراتژی های مناسب مدیریت ارتباط با مشتری در کارخانه سیمان خاش می باشد بنابراین سوال زیر بعنوان سوال اصلی دنبال میشود که:استراتژی های مناسب برای مدیریت ارتباط با مشتری در کارخانه سیمان خاش کدامند؟بررسی عوامل موثربرتدوین استراتژی مورد بررسی قرار گرفت ونتایج حاصل از این پژوهش نشان از توان مندی شرکت در بعضی نقاط ارتباط با مشتریان ونیز نقاط ضعف جهت بر طرف نمودن مشخص گردید.لازم به ذکر است که پژوهش حاضر ازلحاظ نوع مطالعه موردی وازلحاظ استراتژی پیمایشی واز لحاظ هدف توصیفی کاربردی میباشد.
کلمات کلیدی:
مدیریت ارتباط با مشتری. نقطه قوت نقطه ضعف،تهدیدها،فرصت،عوامل بیرونی،عوامل درونی
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: تهدیدها, عوامل بیرونی, عوامل درونی, فرصت, مدیریت ارتباط با مشتری. نقطه قوت نقطه ضعف