و
فهرست مطالب
عنوان صفحه
|
فصل اول : طرح تحقیق |
|
1 |
مقدمه |
|
2 |
1 -1. بیان مسأله |
|
3 |
1 -2. ضرورت و اهمیت تحقیق |
|
4 |
1 -3. اهداف تحقیق1-3-1. اهداف کلی1-3-2. اهداف جزئی |
|
5 |
1-4. سوالهای تحقیق |
|
6 |
1-5. تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها |
|
فصل دوم: پیشینه تحقیق |
||
10 |
مقدمه |
|
11 |
2-1. مبانی نظری سبک یادگیری |
|
11 |
2-1-1. مفهوم یادگیری |
|
13 |
2-1-2. عوامل مؤثر بر یادگیری |
|
14 |
2-1-3. مفهوم سبک یادگیری |
|
19 |
2-1-4. نظریه کاری |
|
22 |
2-1-5. تفاوت سبک یادگیری و سبک شناختی |
|
24 |
2-1-6. انواع سبکهای یادگیری |
|
242525 |
2-1-6-1. سبک شناختی2-1-6-2. سبک عاطفیط2-1-6-3. سبک فیزیولوژیک |
|
26 |
2-1-7. مدلهای ارائه شده در رابطه با سبکهای یادگیری |
|
27 |
2 -1-7-1. مدل سبکهای یادگیری دیوید کلب |
|
31 |
2-1-7-2. سبک یادگیری فلمینگ و میلس |
|
32 |
2 -1-7-3. مدل سبک یادگیری فلدر و سیلورمن |
|
33 |
2-1-7-4. مدل سبکهای یادگیری وارک |
|
35 |
2-1-7-5. سبکهای یادگیری هانی و مامفورد |
|
37 |
2-1-7-6. سبکهای یادگیری وابسته به و نابسته به زمینه |
|
39 |
2-1-7-7. مدل سبکهای یادگیری تکانشی و تأملی |
|
40 |
2-1-7-8. مدل سبکهای یادگیری دان ودان |
|
41 |
2-1-7-9. مدل سبکهای یادگیری گرگورک |
|
42 |
2-1-7-10. سبک یادگیری گراشا – ریچمن |
|
44 |
2-1-7-11. سبک یادگیری مک کارتی |
|
45 |
2-1-7-12. مدل ماتیز |
|
47 |
2-2. پیشینه نظری مدیریت زمان |
|
47 |
2-2-1. مفهوم زمان |
|
49 |
2-2-2. مفهوم مدیریت زمان |
|
55 |
2-2-3. فرآیند مدیریت زمان |
|
56 |
2-2-4. منافع مدیریت زمان |
|
56 |
2-3. مروری بر تحقیقات انجام شده |
|
57 |
2-3-1. تحقیقات انجام شده در داخل ایران در مورد سبک یادگیری |
|
60 |
2-3-2. تحقیقات انجام شده در داخل ایران در مورد مدیریت زمان |
|
61 |
2-3-3. تحقیقات انجام شده در خارج از ایران در مورد سبک یادگیری |
|
626465 |
2-3-4. تحقیقات انجام شده در خارج از ایران در مورد مدیریت زمانجمع بندی فصل دوممدل مفهومی تحقیقی |
|
66 |
فصل سوم: روش تحقیق |
|
66 |
مقدمه |
|
66 |
3-1. نوع تحقیق |
|
66 |
3-2. جامعه آماری |
|
68 |
3-3. روش نمونهگیری و حجم نمونه |
|
686869 |
3-4. ابزار جمع آوری اطلاعات و روایی و پایایی آن3-4-1. پرسشنامه سبک یادگیری3-4-2. پرسشنامه مدیریت زمان |
|
69 |
3-5. روش جمعآوری اطلاعات |
|
70 |
3-6. روشهای تجزیه و تحلیل آماری |
|
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها |
||
71 |
مقدمه |
|
71 |
4-1. توصیف شاخصهای جمعیت شناختی پاسخگویان4-1-1. بررسی آزمودنیها به تفکیک جنسیت.4-1-2. بررسی آزمودنیها به تفکیک سن.4-1-3. بررسی آزمودنیها به تفکیک گرایش تحصیلی. |
|
74 |
4-2. تحلیل یافتهها با استفاده از آمار استنباطی |
|
75 |
4-2-1. سؤال اول: آیا بین مدیریت زمان و سبک یادگیری رابطه معنیداری وجود دارد؟ |
|
77 |
4-2-2. سؤال دوم: آیا بین سبک یادگیری به تفکیک گرایش تحصیلی تفاوت معناداری وجود دارد . |
|
78 |
4-2-3. سؤال سوم: آیا بین سبک یادگیری دانشجویان به تفکیک سن آنها تفاوت معناداری وجود دارد ؟ |
|
78 |
4-2-4. سؤال چهارم: آیا بین سبک یادگیری دانشجویان به تفکیک جنسیت آنها تفاوت معناداری وجود دارد ؟ |
|
79 |
4-2-5. سؤال پنجم: آیا بین مدیریت زمان به تفکیک سن، جنسیت، گرایش تفاوت معنیداری وجود دارد ؟ز |
|
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری |
||
80 |
مقدمه |
|
81 |
5-1. بحث و نتیجهگیری |
|
83 |
5-2. پیشنهادهای تحقیق |
|
83 |
5-3. محدودیتهای تحقیق |
|
84 |
منابع فارسی |
|
95 |
منابع لاتین |
|
102 |
پیوستها |
ک
صفحه |
فهرست جداول |
عنوان |
12 |
اجزا فرآیند یادگیری |
2-1 |
38 |
تفاوت افراد وابسته و نابسته به زمینه |
2-2 |
67 |
توزیع فراوانی جامعه آماری |
3-3 |
68 |
حجم نمونه و روش محاسبه آن |
3-4 |
71 |
بررسی شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت |
4-5 |
72 |
بررسی شرکت کنندگان به تفکیک گرایش تحصیلی |
4-6 |
73 |
بررسی شرکت کنندگان به تفکیک سن |
4-7 |
75 |
نتایج آزمون لوین در گروههای مورد مطالعه |
4-8 |
75 |
نتایج آزمون معناداری تحلیل واریانس چند متغیری مقایسه مدیریت زمان به تفکیک سبکهای یادگیری |
4-9 |
76 |
خلاصه نتایج آزمون تحلیل واریانس چند متغیره در مورد مقایسه مدیریت زمان به تفکیک سبکهای یادگیری |
4-10 |
77 |
شاخصهای آزمون دی سامرز در بررسی سوال دوم |
4-11 |
78 |
شاخصهای آزمون دی سامرز در بررسی سوال سوم |
4-12 |
78 |
شاخصهای آزمون دی سامرز در بررسی سوال چهارم |
4-13 |
79 |
نتایج آزمون لوین در گروههای مورد مطالعه |
4-14 |
80 |
خلاصه نتایج آزمون تحلیل واریانس چند متغیره در مورد مقایسه مدیریت زمان به تفکیک سبکهای یادگیری |
4-15 |
ل
صفحه |
فهرست نمودارها |
عنوان |
||
72 |
درصد فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت |
4-1 |
||
73 |
درصد فراوانی پاسخگویان به تفکیک گرایش تحصیلی |
4-2 |
||
74 |
درصد فراوانی پاسخگویان به تفکیک سن |
4-3 |
||
صفحه |
فهرست اشکال |
عنوان |
||
21 |
مدل نظریه کاری |
2-1 |
||
30 |
چرخه سبک یادگیری کلب |
2-2 |
||