فهرست مطالب
چکیده |
أ |
فهرست مطالب |
ب |
فهرست جدولها |
ه |
فهرست شکلها و نمودارها |
و |
پیوست |
ز |
فصل اول |
1 |
طرح مسئله |
1 |
1- 1 مقدمه |
2 |
1-2 عنوان پژوهش |
3 |
1-3 بیان مسئله و پرسشهای پژوهش |
3 |
1-4 اهمیت و ضرورت پژوهش |
4 |
1-5 اهداف پژوهش |
5 |
1-5-1 اهداف کلی |
5 |
1-5-2 اهداف جزئی |
5 |
1-6 قلمرو پژوهش |
5 |
1-6-1 قلمرو مکانی |
5 |
1-6-2 قلمرو زمانی |
6 |
فصل دوم |
7 |
مروری بر ادبیات موضوع |
7 |
2-1 مقدمه |
8 |
2-2 هندسه |
8 |
2-3 ضرورت آموزش و تدریس هندسه در برنامه ریاضی مدرسهای |
10 |
2-4 نظریههای آموزش ریاضی |
13 |
2-5 نظریه ون هیلی |
13 |
2-5-1 سطوح تفکر |
14 |
2-5-2 ویژگیهای مدل ونهیلی |
17 |
2-5-3 مراحل آموزش نظریهی ونهیلی |
19 |
2-6 نظریه پیاژه |
22 |
2-7 نظریه حل مسئله |
23 |
2-8 نظریه آزوبل |
24 |
2-9 اشتباهات مفهومی |
25 |
2-10 اشتباهات مفهومی در هندسه |
27 |
2-11 منابع تولید اشتباهات مفهومی |
29 |
2-12 نقش طرحوارهها در اشتباهات مفهومی |
30 |
2-13 مداخلهی طرحوارهی پیشین در یادگیری جدید |
31 |
2-14 مداخلهی یادگیری جدید در طرحوارهی قبلی |
31 |
2-15 بازخوانی یک طرحوارهی نامناسب |
31 |
2-16 بیش تعمیمی به عنوان نتیجهی طبیعی گسترش طرحوارهها |
32 |
2-17 تشابه واژهی مربوط به طرحوارهی ریاضی با واژههای عامیانه |
32 |
2-18 تاثیر ساختارهای شهودی |
32 |
2-19 ماهیت استقرایی تفکر ریاضی |
33 |
2-20 ماهیت قیاسی تفکر ریاضی |
33 |
2-21 تفکر طرحواره مدار |
34 |
2-22 تفکر همبسته |
34 |
2-23 استدلال و اثبات |
35 |
فصل سوم |
37 |
روش تحقیق |
37 |
3-1 مقدمه |
38 |
3-2 روش و طرح پژوهش |
38 |
3-3 فرایند پژوهش |
39 |
3-4 جامعه آماری |
40 |
3-5 نمونه، روش نمونه گیری و حجم نمونه |
40 |
3-6 ابزار گردآوری دادهها |
40 |
3-7 فرایند تهیهی آزمون |
41 |
3-8 بررسی سؤالات آزمون |
42 |
3-9 تعیین روایی آزمون |
43 |
3-10 تعیین پایایی آزمون |
43 |
3-11 روش تجزیه و تحلیل دادهها |
43 |
فصل چهارم |
44 |
تجزیه و تحلیل یافتههای تحقیق |
44 |
4-1 مقدمه |
45 |
4-2 بررسی درک دانشآموزان از اثبات همنهشتی |
45 |
4-3 بررسی سؤالهای آزمون |
46 |
4-4 جمعبندی |
59 |
فصل پنجم |
60 |
نتیجهگیری، بحث و پیشنهادها |
60 |
5-1 مقدمه |
61 |
5-2 پاسخ به سؤالهای پژوهش |
61 |
5-3 بحث و نتیجهگیری |
64 |
5-4 پیشنهادها |
65 |
5-5 محدودیتهای پژوهش |
65 |
5-6 زمینهای برای پژوهشهای آتی |
66 |
منابع |
70 |
منابع فارسی |
70 |
منابع لاتین |
72 |
ABSTRACT 77
فهرست جدولها
جدول 3-1. هدف-محتوا |
40 |
جدول 4-1. یافتههای مربوط به سؤال 1 |
46 |
جدول 4-2. یافتههای مربوط به سؤال 2 |
48 |
جدول 4-3. یافتههای مربوط به سؤال 3 |
50 |
جدول 4-4. یافتههای مربوط به سؤال 4 |
52 |
جدول 4-5. یافتههای مربوط به سؤال 5 |
54 |
جدول 4-6. یافتههای مربوط به سؤال 6 |
56 |
جدول 4-7. یافتههای مربوط به سؤال 7 |
57 |
فهرست شکلها و نمودارها
شکل 2-1. مقدار محتوای آموزشی در هر پایه(شورای ملی معلمان، 2000) |
12 |
نمودار 4-1. نحوه و درصد پاسخگویی به سؤال 1 |
46 |
نمودار 4-2. نحوه و درصد پاسخگویی به سؤال 2 |
48 |
نمودار 4-3. نحوه و درصد پاسخگویی به سؤال 3 |
50 |
نمودار 4-4. نحوه و درصد پاسخگویی به سؤال 4 |
52 |
نمودار 4-5. نحوه و درصد پاسخگویی به سؤال 5 |
54 |
نمودار 4-6. نحوه و درصد پاسخگویی به سؤال 6 |
56 |
نمودار 4-7. نحوه و درصد پاسخگویی به سؤال 7 |
58 |
پیوست
سؤالات آزمون |
68 |
effettua un acquisto online di permethrin senza prescrizione in Italiar –
I treasure the information on your internet site. Cheers! Freiverkäufliches evista in der Schweiz