ردیف |
عنوان |
شماره صفحه |
1 |
فصل اول؛ کلیات پژوهش |
|
2 |
مقدمه |
2 |
3 |
بیان مسأله |
2 |
4 |
ضرورت و اهميت |
3 |
5 |
اهداف پژوهش |
4 |
8 |
سؤالات پژوهش |
5 |
11 |
تعریف واژهها و متغیرهای پژوهش |
5 |
20 |
فصل دوم؛ مبانی نظری و پیشینهی پژوهش |
|
21 |
مقدمه |
8 |
22 |
بخش اول |
|
23 |
1. برنامه درسی |
9 |
24 |
مفهوم، ماهیت و دیدگاههای نوین برنامه درسی |
9 |
25 |
مفهوم برنامه درسی |
9 |
26 |
تحولات مفهوم برنامه درسی |
10 |
27 |
انواع برنامههای درسی |
11 |
28 |
· برنامه درسی به عنوان فرصتهای طرحریزی شده برای یادگیری |
12 |
29 |
· برداشتهای متضاد از علم برنامه درسی |
13 |
31 |
مفهوم رویکرد برنامه درسی و انواع آن |
13 |
32 |
· رویکردهای علمی و فنی |
13 |
33 |
· رویکردهای غیرعلمی-غیرفنی |
14 |
34 |
برنامه درسی نوظهور |
16 |
35 |
2. مبانی برنامهریزی درسی |
17 |
36 |
مبانی فلسفی برنامهریزی درسی |
17 |
37 |
مبانی اجتماعی فرهنگی برنامهریزی درسی |
18 |
38 |
مبانی روانشناختی برنامهریزی درسی |
18 |
39 |
· مبانی دانشی برنامهریزی درسی |
19 |
40 |
· مبانی دینی برنامهریزی درسی |
19 |
41 |
3. مبانی اجتماعی |
20 |
42 |
تغییر و برنامهدرسی |
21 |
43 |
جامعه به عنوان منبع تغییر |
21 |
44 |
· مدرسه به عنوان منبع تغییر |
22 |
45 |
· دانش به عنوان منبعی برای تغییر |
22 |
46 |
برنامهریزی درسی بر مبنای تغییرات و تحولات اجتماعی |
22 |
47 |
· جامعه، مسایل و نیازهای آن |
23 |
48 |
4. رابطه مدرسه و جامعه |
27 |
49 |
· تعریف، ابعاد و ماهیت فرهنگ |
28 |
50 |
· استانداردها و واکنشهای فرهنگی مبنای یکدیگر |
29 |
51 |
· مدیریت تفاوتها |
30 |
52 |
جامعه پذیری |
31 |
53 |
محرومیتها و فشارها در انسجام اجتماعی |
32 |
53 |
ü نقش آموزش و پرورش |
33 |
54 |
· اصلاحات آموزشی در زمینههای تحول سریع سیاسی و اقتصادی |
33 |
55 |
نیاز به تحول الگوها |
34 |
56 |
اصلاح برنامهریزی درسی و مهارتهای زندگی |
34 |
57 |
· چهارچوب تعهدات خانواده در آموزش و پرورش |
36 |
58 |
· بررسی مفهوم”مشارکتها” |
38 |
59 |
نقش “جامعه” در روابط مدرسه-جامعه |
38 |
60 |
· یادگیری جامعه محور |
40 |
61 |
ü نتایج برنامهدرسی مبتنی بر جامعه |
41 |
62 |
ü چرا ارتباطات جامعه محور مهم است |
41 |
63 |
ü ارتباطاتی که از طریق جامعه به مدرسه سود می رساند |
42 |
64 |
ü ارتباطاتی که از طریق مدرسه به جامعه سود می رساند |
42 |
65 |
هزینههای اقتصادی تحصیل ناکافی |
43 |
66 |
ü هزینههای مدنی تحصیل ناکافی |
43 |
67 |
ü یافتههای نهایی-مشارکتهای جامعه |
44 |
68 |
ü نکات کلیدی در ساخت مشارکتهای موثر مدرسه و جامعه |
45 |
69 |
· ماهیت و هدف ارتباطات مدرسه-جامعه |
45 |
70 |
ü منافعی برای مدارس درگیر روابط مدرسه-جامعه |
45 |
71 |
ü منافعی برای جوامع درگیر روابط مدرسه- جامعه |
46 |
72 |
· جامعه به عنوان برنامه درسی |
46 |
73 |
5. مبانی اجتماعی دوره متوسطه |
47 |
74 |
· تجارب بینالملل |
49 |
75 |
ü ژاپن |
50 |
76 |
ü انگلستان |
52 |
77 |
ü نتیجه مقایسه برنامهدرسی دو کشور ژاپن و انگلستان |
53 |
78 |
· آسیب شناسی بعد اجتماعی فرهنگی در برنامه درسی |
54 |
79 |
بخش دوم |
|
80 |
· قسمت اول: پژوهشهای صورت گرفته در داخل کشور |
56 |
81 |
· قسمت دوم: پژوهشهای صورت گرفته در خارج از کشور |
57 |
83 |
فصل سوم؛ روش تحقیق |
|
84 |
مقدمه |
61 |
85 |
روش شناسی پژوهش |
61 |
86 |
نظریه زمینهای |
62 |
87 |
کدگذاری باز |
62 |
88 |
کدگذاری محوری |
63 |
89 |
کدگذاری انتخابی |
64 |
90 |
جامعه آماری |
64 |
91 |
روش نمونه گیری و حجم نمونه |
64 |
92 |
روش وابزار جمع آوری اطلاعات |
65 |
93 |
اعتبار(روایی) مصاحبه |
66 |
94 |
قابلیت اطمینان و انتقال پذیری پژوهش |
66 |
95 |
روش تجزیه و تحلیل دادهها |
66 |
96 |
فصل چهارم؛ تجزیه و تحلیل دادهها |
|
97 |
مقدمه |
75 |
98 |
سوال اول پژوهش |
76 |
99 |
· کشف مقوله |
81 |
100 |
· استخراج مفاهیم از کدهای باز |
82 |
101 |
· تبدیل مفاهیم به مقولهها |
83 |
102 |
· نظام اجتماعی |
84 |
103 |
· مسایل سیاسی-اجتماعی |
84 |
104 |
· مناسبات فرهنگی |
84 |
105 |
سوال دوم پژوهش |
86 |
106 |
· استخراج مفاهیم از کدهای باز |
90 |
107 |
· تبدیل مفاهیم به مقولهها |
91 |
108 |
· معلم به عنوان عامل تغییر |
91 |
109 |
· معلم به عنوان ابزار انتقال |
91 |
110 |
سوال سوم پژوهش |
93 |
111 |
· استخراج مفاهیم از کدهای باز |
96 |
112 |
· تبدیل مفاهیم به مقوله |
97 |
113 |
· ارتباط پویای جامعه و برنامهدرسی |
97 |
114 |
سوال چهارم پژوهش |
98 |
115 |
· استخراج مفاهیم از کدهای باز |
100 |
116 |
· تبدیل مفاهیم به مقوله |
100 |
117 |
· زمینه ساز ثبات |
100 |
118 |
سوال پنجم پژوهش |
102 |
119 |
· استخراج مفاهیم از کدهای باز |
105 |
120 |
· تبدیل مفاهیم به مقوله |
106 |
121 |
· تاثیر بالقوه |
107 |
122 |
· تاثیر بالفعل |
107 |
123 |
سوال ششم پژوهش |
108 |
124 |
· استخراج مفاهیم از کدهای باز |
111 |
125 |
· تبدیل مفاهیم به مقوله |
111 |
126 |
· بسترساز حل مشکل |
112 |
127 |
· بستر ساز ایجاد مشکل |
112 |
128 |
· کدگذاری محوری |
114 |
129 |
· مقوله محوری |
115 |
130 |
· مقوله شرایطی |
116 |
131 |
· تعاملات یا کنش/ کنش متقابل |
119 |
132 |
· پیامدها |
121 |
133 |
فصل پنجم؛ نتیجه گیری و پیشنهادات |
|
134 |
مقدمه |
124 |
135 |
تفسیر یافته های مرتبط به سوالات |
125 |
136 |
سوال اول |
125 |
137 |
· نظام اجتماعی |
125 |
138 |
· مسائل سیاسی اجتماعی |
125 |
139 |
· مناسبات فرهنگی |
126 |
140 |
سوال دوم |
127 |
141 |
· معلم عامل تغییر |
127 |
142 |
· معلم ابزار انتقال |
127 |
143 |
سوال سوم |
128 |
144 |
· ارتباط پویای جامعه و برنامهدرسی |
128 |
145 |
سوال چهارم |
129 |
146 |
· زمینه ساز ثبات |
129 |
147 |
سوال پنجم |
130 |
148 |
· تاثیر بالقوه |
130 |
149 |
· تاثیر بالفعل |
130 |
150 |
سوال ششم |
132 |
151 |
· بستر ساز حل مشکل |
132 |
152 |
· بستر ساز ایجاد مشکل |
132 |
153 |
نتیجهگیری |
137 |
154 |
پیشنهادهای کاربردی |
141 |
155 |
پیشنهادهای پژوهشی |
141 |
156 |
محدودیتهای پژوهش |
142 |
157 |
فهرست منابع |
|
158 |
فهرست منابع فارسی |
143 |
159 |
فهرست منابع انگلیسی |
145 |
Hrtuno –
generic name for allergy pills generic name for allergy pills allergy pills prescribed by doctors