فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 6
تعریف و بیان مسئله …………………………………………………………………………………………………………………………………7
هدف ها و فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………13
ضرورت انجام تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………14
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ……………………………………………………………………………………………………….15
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………20
مبانی نظری …………………………………………………………………………………………………………………………………………….20
ادراک از محیط کلاس و پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………………………..23
باورهای شایستگی و پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………………………………26
باورهای پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………29
رفتارهای پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ………………………………………………………………………………………………….35
فصل سوم: روش پژوهش
روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………….39
شرکت کنندگان ……………………………………………………………………………………………………………………………………..39
ابزار های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………..40
پرسشنامه ادراک از کلاس ……………………………………………………………………………………………………………………..40
پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری ………………………………………………………………………………………41
پرسشنامه ادراک شایستگی …………………………………………………………………………………………………………………….42
شیوه اجرا ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..43
روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………44
فصل چهارم: یافته های پژوهش
تحلیل مدل مفهومی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………..46
باورهای پیشرفت ……………………………………………………………………………………………………………………………………55
رفتار پیشرفت ………………………………………………………………………………………………………………………………………..58
باورهای شایستگی …………………………………………………………………………………………………………………………………60
ادراک از کلاس ………………………………………………………………………………………………………………………………………62
عملکرد تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………………………………………64
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….67
ادراک از محیط کلاس …………………………………………………………………………………………………………………………..67
باورهای شایستگی ………………………………………………………………………………………………………………………………….70
باورهای پیشرفت ……………………………………………………………………………………………………………………………………72
رفتارهای پیشرفت ………………………………………………………………………………………………………………………………….75
نتیجه گیری کلی ……………………………………………………………………………………………………………………………………76
محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………..77
پیشنهادهای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….78
پیشنهادهای کاربردی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….79
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….80
منابع لاتین …………………………………………………………………………………………………………………………………………..82
فهرست شکل ها
شکل (4-1) توزیع نمره ی اندرسون-رابین، پس از تحلیل عاملی مولفه های باورهای شایستگی …………………………………. 53
شکل (4-2) توزیع نمره ی اندرسون-رابین، پس از تحلیل عاملی مولفه های ادراک از کلاس………………………………………….. 54
شکل (4-3) توزیع نمره ی اندرسون-رابین، پس از تحلیل عاملی مولفه های باور پیشرفت……………………………………………… 54
شکل (4-4) توزیع نمره ی اندرسون-رابین، پس از تحلیل عاملی مولفه های رفتار پیشرفت……………………………………………. 55
شکل (4-5) مدل مفهومی پژوهش، نتایج ضرایب رگرسیونی استاندارد شده ی مدل…………………………………………58
شکل (4-8) نتایج تحلیل واریانس یک راهه ی تفاوت مولفه های باور پیشرفت در بین دختران و پسران……………………………60
فهرست جداول
جدول (4-1) آماره های توصیفی عملکرد تحصیلی، باور و رفتار پیشرفت، ادراک فرد از کلاس، و باورهای شایستگی………… 49
جدول (4-2) ماتریس همبستگی بین عملکرد تحصیلی، باور و رفتار پیشرفت، ادراک فرد از کلاس، و باورهای شایستگی… 50
جدول (4-3) ماتریس همبستگی بین عملکرد تحصیلی با مولفه های باورپیشرفت، رفتار پیشرفت، باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس….. 51
جدول (4-4) شاخص های برازش مدل………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 56
جدول (4-5) ضرایب استاندارد شده، مستقیم، غیر مستقیم و کل در مدل مفهومی پژوهش………………………………………………………………….. 57
جدول (4-6) آماره های توصیفی مولفه های باور پیشرفت………………………………………………………………………………………………………………………… 59
جدول (4-7) آزمون همگنی واریانس بین دو گروه دختران و پسران در مولفه های باورهای پیشرفت……………………………………………………. 59
جدول (4-8) نتایج تحلیل واریانس یک راهه ی تفاوت مولفه های باور پیشرفت در بین دختران و پسران……………………………………………….. 60
جدول (4-9) آماره های توصیفی مولفه های رفتار پیشرفت…………………………………………………………………………………………………………………………. 61
جدول (4-10) آزمون همگنی واریانس بین دو گروه دختران و پسران در مولفه های رفتار پیشرفت…………………………………………………………. 62
جدول (4-11) نتایج تحلیل واریانس یک راهه ی تفاوت مولفه های رفتار پیشرفت در بین دختران و پسران……………………………………………. 63
جدول (4-12) آماره های توصیفی مولفه های باورهای شایستگی در بین دو گروه دختران و پسران………………………………………………………….. 63
جدول (4-13) آزمون همگنی واریانس بین دو گروه دختران و پسران در مولفه های باورهای شایستگی……………………………………………………. 64
جدول (4-14) نتایج تحلیل واریانس یک راهه ی تفاوت بین مولفه های باورهای شایستگی در دختران و پسران………………………………………. 65
جدول (4-15) آماره های توصیفی در بین دو گروه دختران و پسران در مولفه های ادراک فرد از کلاس……………………………………………………. 65
جدول (4-16) آزمون همگنی واریانس بین دو گروه دختران و پسران در مولفه های ادراک فرد از کلاس…………………………………………………… 66
جدول (4-17) نتایج تحلیل واریانس یک راهه ی تفاوت مولفه های ادراک فرد از کلاس در بین دختران و پسران……………………………………… 67
جدول (4-18) نتایج تحلیل واریانس یک راهه ی تفاوت مولفه های ادراک فرد از کلاس در بین دختران و پسران……………………………………… 68
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.