فهرست مطالب
عنوان |
صفحه |
فصل اول مقدمه و کلیات |
|
1-1) مقدمه |
2 |
1-2) نشانههای خطر |
3 |
1-3) عفونتهای تنفسی |
4 |
1-4) اسهال |
7 |
1-5) تب و تشنج |
7 |
1-6) اهمیت طراحی مداخلات مدل یا تئوری محور |
7 |
1-7) مدل اعتقاد بهداشتی(HBM) |
8 |
1-8) دلایل به کارگیری مدل اعتقاد بهداشتی |
13 |
1-9) تعاریف نظری و عملی واژه ها |
15 |
فصل دوم مروری بر متون و مطالعات گذشته |
|
2-1)مطالعات انجام گرفته داخلی |
20 |
2-2)مطالعات انجام گرفته خارجی |
23 |
فصل سوم مواد و روش ها |
|
3-1) اهداف پژوهش |
28 |
3-1-1) هدف کلی |
28 |
3-1-2) اهداف ویژه |
28 |
3-1-3) اهداف کاربردی |
29 |
3-2) سوالات و فرضیات پژوهشی |
29 |
3-3)قلمرو پژوهش |
30 |
3-3-1) نوع پژوهش |
30 |
3-3-2) محیط پژوهش |
31 |
3-3-3) جامعه آماری |
31 |
3-3-4) جامعه هدف3-3-5) معیارهای ورود به مطالعه |
3131 |
3-3-6) معیارهای خروج از مطالعه |
31 |
3-3-7) متغیر های پژوهش |
32 |
3-4) تعیین حجم نمونه |
35 |
3-5) روش نمونه گیری |
36 |
3 -6) روشگردآوری اطلاعات |
37 |
3-6-1) طراحی پرسشنامه |
37 |
3-6-2) روش سنجش روایی و پایایی ابزار |
38 |
3-6-2-1) تعیین روایی محتوایی پرسشنامه |
38 |
3-6-2-2) تعیین پایایی پرسشنامه |
44 |
3-6-3) معرفی ابزار مورد استفاده |
46 |
3-6-4) امتیازگذاری پرسشنامه |
48 |
3-7) روش انجام پژوهش |
49 |
3-7-1) انجام مطالعه مقطعی |
49 |
3-7-2) انجام مطالعه مداخله ایی |
50 |
3-7-3) طراحی برنامه آموزشی و مداخلات |
50 |
3-7-4) روش، وسیله و ارزشیابی مداخله آموزشی |
52 |
3-7-5)طرح درس و خلاصه جلسات آموزشی |
54 |
3-7-6) طراحی کتابچه وپمفلت آموزشی |
63 |
3 -8) ارزشیابی پژوهش |
66 |
3-9)روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات |
66 |
3-10) ملاحظات اخلاقی |
67 |
3-11) محدودیت ها و مشکلات اجرایی طرح |
68 |
3-12) سازمان های همکاری کننده |
68 |
فصل چهارم نتایج و یافته ها |
|
4-1)نتایج مطالعه مقطعی |
70 |
4-2)نتایج مطالعه مداخله ایی |
72 |
فصل پنجم بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات |
|
5-1) بحث مطالعه مقطعی |
90 |
5-2) بحث مطالعه مداخلهایی |
93 |
5-3) نتیجه گیری |
97 |
5-4)پیشنهادات |
98 |
منابع و مأخذ |
100 |
ضمائم |
111 |
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول1) متغیرهای پژوهش |
32 |
جدول2) ترکیب و ویژگی های اعضای پانل |
39 |
جدول3) نتایج روایی محتوایی جهت سنجش نسبت روایی محتوایی پرسشنامه |
41 |
جدول4) نتایج روایی محتوایی جهت سنجش شاخص روایی محتوایی پرسشنامه |
42 |
جدول5) نتایج پایایی پرسشنامه |
45 |
جدول6) طرح درس جلسه اول |
54 |
جدول7) طرح درس جلسه دوم |
55 |
جدول8) طرح درس جلسه سوم |
57 |
جدول9) طرح درس جلسه چهارم |
59 |
جدول10) اهداف طراحی کتابچه آموزشی |
64 |
جدول11) اهداف طراحی پمفلت آموزشی |
66 |
جدول12) سازمان هایی که در انجام طرح همکاری نموده اند |
68 |
جدول4-1-1) مشخصات دموگرافیک کمی مادران و کودکان مورد مطالعه |
75 |
جدول4-1-2) مشخصات دموگرافیک کیفی مادران و کودکان مورد مطالعهجدول4-1-3) میانگین نمره آگاهی، سازه های مدل اعتقاد بهداشتی و عملکرد مادران در خصوص نشانه های خطر، عفونتهای تنفسی، اسهال و تب و تشنج کودکان |
7576 |
جدول4-1-4) ارتباط مشخصات دموگرافیک کیفی مادران و کودکان با آگاهی، سازههای مدل اعتقاد بهداشتی و عملکرد در خصوص نشانههای خطر کودکان با استفاده از آزمون تی مستقل |
76 |
جدول4-1-5) ارتباط مشخصات دموگرافیک کیفی مادران و کودکان با آگاهی، سازههای مدل اعتقاد بهداشتی و عملکرد در خصوص نشانههای خطر کودکان با استفاده از آزمون تی مستقل |
77 |
جدول4-1-6) ارتباط مشخصات دموگرافیک کیفی مادران و کودکان با آگاهی، سازههای مدل اعتقاد بهداشتی و عملکرد در خصوص نشانههای خطر کودکان با استفاده از آزمون تی مستقل |
78 |
جدول4-1-7) ارتباط مشخصات دموگرافیک مادران و کودکان با آگاهی، سازههای مدل اعتقاد بهداشتی و عملکرد با استفاده از آزمون آنالیزواریانس یک طرفه |
78 |
جدول4-1-8) ارتباط مشخصات دموگرافیک مادران و کودکان با آگاهی، سازههای مدل اعتقاد بهداشتی و عملکرد با استفاده از آزمون آنالیزواریانس یک طرفه |
79 |
جدول4-1-9) همبستگی عملکرد مادران در خصوص نشانههای خطر، عفونتهای تنفسی، اسهال و تب و تشنج در کودکان با آگاهی، سازههای مدل اعتقاد بهداشتی و مشخصات دموگرافیک کمی مادران و کودکان با استفاده از آزمون پیرسون |
80 |
جدول4-1-10) تحلیل رگرسیون سازه های پیشگویی کننده عملکرد مادران در خصوص نشانههای خطر در کودکان |
81 |
جدول4-2-1) مقایسه مشخصات دموگرافیک کمی مادران و کودکان در گروههای آزمون و کنترل |
81 |
جدول4-2-2) مقایسه مشخصات دموگرافیک کیفی مادران و کودکان در گروههای آزمون و کنترل |
82 |
جدول4-2-3) مقایسه میانگین نمره آگاهی مادران در خصوص نشانههای خطر کودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروههای آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
83 |
جدول4-2-4) مقایسه میانگین نمره حساسیت درک شده مادران در خصوص نشانههای خطر کودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروههای آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
83 |
جدول4-2-5) مقایسه میانگین نمره شدت درک شده مادران در خصوص نشانههای خطرکودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروه های آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
84 |
جدول4-2-6) مقایسه میانگین نمره منافع درک شده مادران در خصوص نشانههای خطرکودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروه های آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
84 |
جدول4-2-7) مقایسه میانگین نمره موانع درک شده مادران در خصوص نشانههای خطرکودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروه های آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
85 |
جدول4-2-8) مقایسه میانگین نمره راهنماهای عمل مادران در خصوص نشانههای خطرکودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروه های آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
85 |
جدول4-2-9) مقایسه میانگین نمره خودکارآمدی مادران در خصوص نشانههای خطرکودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروه های آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
86 |
جدول4-2-10) مقایسه میانگین نمره عملکرد مادران در خصوص نشانههای خطر درکودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروههای آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروهجدول4-2-11) مقایسه میانگین نمره عملکرد مادران در زمینه عفونتهای تنفسی، اسهال و تب و تشنج درکودکان کمتر از پنج سال قبل و بعد از مداخله در گروههای آزمون و کنترل و میانگین تغییرات نمره در دو گروه |
8687 |
جدول4-2-12) آنالیز کوواریانس |
88 |
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل شماره 1) نمای شماتیک مدل اعتقاد بهداشتی |
12 |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.