فهرست مطالب:
1-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..3
1-2- بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………………….3
1-3- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش………………………………………………………………………………………….4
1-4- جنبه جديد بودن و نوآوري……………………………………………………………………………………………………6
1-5- اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..6
1-5-1- هدف اصلی …………………………………………………………………………………………………………………….6
1-5-3- هدف كاربردي………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-6- سؤالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-7- فرضیات…………………………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-8- تعريف واژهها و اصطلاحات فني و تخصصی ………………………………………………………………………….8
1-8-1- فناوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………. 8
1-8-2- مدیریت منابع انسانی………………………………………………………………………………………………………. 8
1-9- روش شناسی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 9
1-10- ابزار گردآوری دادهها…………………………………………………………………………………………………………..9
1-11- روش تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………………………………………………… 10
1-12- بيان متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی………………………………………………………… 10
1-13- جامعه آماري، روش نمونهگيري و حجم نمونه……………………………………………………………………. 10
2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….12
2-2- ادبیات نظری موضوع تحقیق…………………………………………………………………………………………………13
2-2-1- تعاریف اولیه عناصر اصلی مورد مطالعه …………………………………………………………………………….13
2-2-1-1- بخش فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………..13
2-2-1-1-1- عنصر جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………14
2-2-1-1-2- عنصرخلاصهسازی …………………………………………………………………………………………………15
2-2-1-1-3. عنصر پردازشگری…………………………………………………………………………………………………….16
2-2-1-1-4- عنصر تفکرشبکهای………………………………………………………………………………………………….16
2-2-1-1-5- عنصر یکپارچهسازی………………………………………………………………………………………………17
2-2-1-1-6- عنصر پژوهشنگری………………………………………………………………………………………………..18
2-2-1-1-7- تحلیلگری……………………………………………………………………………………………………………..19
2-2-1-1-8- روش سازی……………………………………………………………………………………………………………19
2-2-1-1-9- عنصر انتقال اطلاعات………………………………………………………………………………………………19
2-2-1-1-10- عنصر ذخیره سازی……………………………………………………………………………………………….20
2-2-1-2- مدیریت منابعانسانی…………………………………………………………………………………………………21
2-2-1-2-1- عنصر نظارت بر استخدام…………………………………………………………………………………………23
2-2-1-2-2- عنصر تجزیه وتحلیل مشاغل…………………………………………………………………………………….23
2-2-1-2-3- عنصر برنامهریزی برای تأمین نیرویانسانی مورد نیاز سازمان………………………………………..24
2-2-1-2-4- عنصر کارمند یابی……………………………………………………………………………………………………24
2-2-1-2-5- عنصر انتخاب واستخدام…………………………………………………………………………………………..24
2-2-1-2-6- عنصر اجتماعی کردن…………………………………………………………………………………………….25
2-2-1-2-7- عنصر آموزش کارکنان وتربیت مدیران……………………………………………………………………….25
2-2-1-2-8- عنصرارزیابی عملکرد کارکنان…………………………………………………………………………………..26
2-2-1-2-9- عنصر طراحی سیستم پاداش……………………………………………………………………………………28
2-2-1-2-10- عنصر سیستم حقوق و دستمزد……………………………………………………………………………….29
22-1-2-11- عنصر طراحی سیستم محیط کار………………………………………………………………………………..29
2-2-1-2-12- عنصر تجزیه وتحلیل و طراحی شغل……………………………………………………………………….29
2-2-1-2-13- عنصر حفظ و نگهداری کارکنان………………………………………………………………………………30
2-2-1-2-14- عنصر انضباط……………………………………………………………………………………………………….30
2-2-1-3- بخش کانالهای انتقال………………………………………………………………………………………………….31
2-2-1-3-1- دقت در انجام عملکرد……………………………………………………………………………………………..31
2-2-1-3-2- سرعت در انجام عملکرد………………………………………………………………………………………….31
2-2-1-3-3- شفافیت در سیستم…………………………………………………………………………………………………31
2-2-1-3-4-جامعیت در طراحی سیستم………………………………………………………………………………………..32
2-2-1-3-5- اطلاع رسانی گسترده و به موقع با استفاده از شبکههای اینترنت و اینترانت……………………..32
2-2-1-3-6- ارزیابی دقیق و سریع……………………………………………………………………………………………….32
2-2-1-3-7- اعلام بازخور به موقع ……………………………………………………………………………………………..33
2-2-1-3-8- انجام امور تکرار پذیر توسط سیستمهای سختافزاری…………………………………………………33
2-2-1-3-9- کنترل و ارزیابی نامحسوس………………………………………………………………………………………33
2-2-1-3-10- برقراری عدالت…………………………………………………………………………………………………….33
2-2-1-3-11- برقراری نظم بیشتر………………………………………………………………………………………………..34
2-2-2- تحلیلهای نظری موجود در خصوص ارتباط بین فناوری اطلاعات و مدیریت منابع انسانی………34
2-2-2-1- بررسی تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات بر عملکرد عملیاتی و عملکرد استراتژیک واحد مدیریت منابع انسانی در شرکتهای خودرو ساز و قطعهسازی تهران………………………………………………….34
2-2-2-2- بررسی موانع توسعه فناوری اصلاعات در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه مدیران و دبیران………………………………………………………………………………………………………………………………………….35
2-2-2-3- استراتژیک منابع انسانی ………………………………………………………………………………………………37
2-2-2-4- مدل این تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..37
2-2-2-3- چهار چوب نهایی نظری تحلیلبحث……………………………………………………………………………..37
2-3- سوابق تجربی موضوع………………………………………………………………………………………………………….40
2-3-1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………40
2-3-2- پیشینه خارجی………………………………………………………………………………………………………………..42
2-4- جمعبندی فصل ………………………………………………………………………………………………………………….44
3-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………47
3-2 -روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………….47
3-2-2-1- پژوهش از نظر مسیر …………………………………………………………………………………………………..48
3-3- جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………..49
3-4- حجم نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………..49
3-4-1- حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………………….49
3-4-2-1- نمونهگیری تصادفی بر اساس احتمال…………………………………………………………………………….50
3-4-2- روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………50
3-5- ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………50
3-6 – مقیاسها و طیف ابزار اندازهگیری پژوهش…………………………………………………………………………….52
3-6-1- مقیاسها………………………………………………………………………………………………………………………..52
3-6-2- طیفها…………………………………………………………………………………………………………………………..52
3-7- اعتبار (روایی) و پایایی ابزار اندازهگیری تحقیق……………………………………………………………………….53
3-7-1- اعتبار ابزار اندازهگیری پژوهش………………………………………………………………………………………….53
3-7-2- پایایی ابزار اندازهگیري پژوهش…………………………………………………………………………………………54
3-8- روش تجزیه و تحلیل دادهها ………………………………………………………………………………………………..58
4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………60
4-2- تحليل توصيفي دادهها (ويژگيهاي جمعيت شناختي نمونه آماري)…………………………………………….60
4-2-1- بررسی حجم نمونه به تفکیک سن…………………………………………………………………………………….60
4-2-2- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات…………………………………………………………………..60
4-2-3 – بررسی حجم نمونه به تفکیک سابقه کار……………………………………………………………………………61
4-2-4- بررسی حجم نمونه به تفکیک وضعیت تأهل………………………………………………………………………62
4-3- تحلیل توصیفی گویهها…………………………………………………………………………………………………………62
4-4- آزمون مقايسه ميانگين بين گروهها…………………………………………………………………………………………75
4-4-1- آزمون يو من ويتني………………………………………………………………………………………………………….75
4-4-2- آزمون كروسكال واليس……………………………………………………………………………………………………75
4-5- آزمون رابطه متغيرها…………………………………………………………………………………………………………….78
4-5-1- فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………..78
4-5-2- فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………………..81
4-5-3- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………………….83
4-5-4- فرضیهچهارم…………………………………………………………………………………………………………………..88
4-5-5- فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………………………………91
4-5-6- فرضیه ششم……………………………………………………………………………………………………………………94
4-5-7- فرضیه هفتم……………………………………………………………………………………………………………………97
4-5-8- فرضیه هشتم…………………………………………………………………………………………………………………100
4-5-9- فرضیه نهم……………………………………………………………………………………………………………………104
4-6- آزمون فرضيات پژوهش. ………………………………………………………………………………………………… 107
4-6-1- فرضيه یک ………………………………………………………………………………………………………………… 107
4-6-2- فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………………. 108
4-6-3- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………………..110
4-6-4- فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………………………………..111
4-6-5- فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………………………………….113
4-6-6- فرضیه ششم…………………………………………………………………………………………………………………114
4-6-7- فرضیه هفتم………………………………………………………………………………………………………………….115
4-6-8- فرضیه هشتم…………………………………………………………………………………………………………………117
4-6-9- فرضیه نهم…………………………………………………………………………………………………………………. 118
4 -6-10- مدل معادله ساختاري (اثر ابعاد منابع انساني بر كارايي و اثربخشي كاركنان………………………. 119
4-6-11- مدل نهايي………………………………………………………………………………………………………………….121
4-7- مقايسه مدل هاي تك متغيره با مدل نهايي پژوهش………………………………………………………………..124
5-1- خلاصه يافته ها ي پژوهش…………………………………………………………………………………………………127
5-2- بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………..128
5-3- محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………..134
5-4- پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….135
فهرست منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………….136
فهرست گرفته شده از سایت………………………………………………………………………………………………………..139
فهرست منابع لاتین:…………………………………………………………………………………………………………………..140
فهرست نمودار
نمودار (1-1) تأثیر فناوری اطلاعات از طریق کانالهای انتقال بر مدیریت منابع انسانی…………………………..6
نمودار(1-2) مدل طراحی شده برای نشان دادن تأثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی…………….10
نمودار(2-1) فرایند استخدام…………………………………………………………………………………………………………23
نمودار (2-2) فرایند تجزیه و تحلیل شغل…………………………………………………………………………………….24
نمودار(2-3) فواید استفاده از ارزشیابی عملکرد کارکنان…………………………………………………………………..27
نمودار(2-4) تجزیه و تحلیل شغل………………………………………………………………………………………………..30
نمودار(2-5)تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد عملیاتی و عملکرد استراتژیک مدیریت منابع انسانی ………36
نمودار (2-6) مدل توسعه پویایی فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………….. 37
نمودار (4-1) نمودار خلاصه سازی ………………………………………………………………………………………………64
نمودار(4-2) نمودار يكپارچه سازي……………………………………………………………………………………………….65
نمودار(4-3) نمودار مبادله اطلاعات………………………………………………………………………………………………66
نمودار(4-4) نمودار سرعت………………………………………………………………………………………………………….67
نمودار(4-5) نمودار دقت……………………………………………………………………………………………………………..69
نمودار(4-6) نمودار شفافيت…………………………………………………………………………………………………………70
نمودار(4-7) نمودار ارزيابي دقيق………………………………………………………………………………………………….72
نمودار(4-8) نمودار برقراري نظم………………………………………………………………………………………………….73
نمودار(4-9) نمودار كارايي و اثربخشي………………………………………………………………………………………….74
نمودار)4-11(کلی خلاصهسازی از طریق کانالهای انتقال بر آموزش…………………………………………………81
نمودار(4-9) کلی خلاصهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انضباط…………………………………………………..84
نمودار (4-10) کلی خلاصهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انگیزش کارکنان…………………………………..87
نمودار (4-11) کلی یکپارچهسازی از طریق کانالهای انتقال بر آموزش……………………………………………..91
نمودار (4-12)نمودار کلی یکپارچهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انضباط کارکنان………………………….94
نمودار (4-13) نمودار کلی یکپارچهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انگیزش کارکنان……………………….97
نمودار (4-5) نمودار کلی انتقال اطلاعات از طریق کانالهای انتقال بر آموزش………………………………….100
نمودادار( 4-14) نمودار کلی انتقال اطلاعات از طریق کانالهای انتقال برانضباط……………………………….103
نمودار(4-15)نمودار کلی انتقال اطلاعات از طریق کانالهای انتقال بر انگیزش کارکنان………………………106
نمودار(4-16) مدل 1…………………………………………………………………………………………………………………107
نمودار(4-17) مدل 2…………………………………………………………………………………………………………………109
نمودار(4-18) مدل 3…………………………………………………………………………………………………………………110
نمودار(4-19) مدل 4…………………………………………………………………………………………………………………112
نمودار(4-20) مدل 5 ………………………………………………………………………………………………………………..113
نمودار(4-21) مدل 6 ……………………………………………………………………………………………………………… 114
نمودار(4-22) مدل 7 ……………………………………………………………………………………………………………… 116
نمودار(4-23) مدل 8 ……………………………………………………………………………………………………………… 117
نمودار(4-24) مدل 9 ……………………………………………………………………………………………………………… 118
نمودار(4-25) مدل کارایی و اثر بخشی …………………………………………………………………………………….. 120
نمودار(4-26) مدل نهایی…………………………………………………………………………………………………………. 121
فهرست جداول
جدول (3-1 ) امتیاز بندی مقیاس لیکرت……………………………………………………………………………………….55
جدول (3-2 ) محاسبه آلفای کرونباخ 15 تا پرسشنامه اول………………………………………………………………58
جدول(3-3) محاسبه آلفا کرونباخ 10 پرسشنامه توزیع شده دوم………………………………………………………58
جدول(4-1) توزیع پاسخگویان به تفکیک سن……………………………………………………………………………… 60
جدول(4 -2) توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات…………………………………………………………….61
جدول(4 -3) توزیع پاسخگویان به تفکیک سابقه کار………………………………………………………………………61
جدول (4-4) توزیع پاسخگویان به تفکیک وضعیت تأهل………………………………………………………………..62
جدول (4-5) خلاصه سازي…………………………………………………………………………………………………………63
جدول (4-6) يكپارچه سازي………………………………………………………………………………………………………..64
جدول (4-7) مبادله اطلاعات………………………………………………………………………………………………………..65
جدول (4-8) سرعت…………………………………………………………………………………………………………………..67
جدول (4-9) دقت………………………………………………………………………………………………………………………68
جدول (4-10) شفافيت………………………………………………………………………………………………………………..69
جدول (4-11) ارزيابي دقيق…………………………………………………………………………………………………………71
جدول (4-12) برقراري نظم…………………………………………………………………………………………………………72
جدول (4-13) كارايي و اثربخشي…………………………………………………………………………………………………74
جدول (4-14) آزمون يومن ويتني تأهل…………………………………………………………………………………………75
جدول (4-15) ازمون كروسكال واليس تحصيلات…………………………………………………………………………..76
جدول (4-16) ازمون كروسكال واليس سن……………………………………………………………………………………77
جدول (4-17) ازمون كروسكال واليس سابقه كار……………………………………………………………………………77
جدول (4-18)نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصهسازی و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت در انجام عملکرد»………………………………………………………………………………………………78
جدول (4-19) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت»……………………………………………………………………………………………………………………78
جدول (4-20) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت در سیستم»……………………………………………………………………………………………………79
جدول (4-21) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق و سریع»………………………………………………………………………………………………..79
جدول(4-22) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصهسازی و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر»……………………………………………………………………………………………………80
جدول (4-23)جدول کلی، تأثیر خلاصهسازی از طریق کانالهای انتقال بر آموزش……………………………..80
جدول (4-24) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت»……………………………………………………………………………………………………………………….81
جدول (4-25)نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت»……………………………………………………………………………………………………………………82
جدول (4-26) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت……………………………………………………………………………………………………………………………82
جدول (4-27)نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی عملکرد………………………………………………………………………………………………………………..83
جدول (4-28) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر»……………………………………………………………………………………………………………83
جدول (4-29) جدول کلی، تأثیر خلاصهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انضباط……………………………..84
جدول (4-30) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت»……………………………………………………………………………………………………………………….85
جدول (4-31) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت در انجام عملکرد»…………………………………………………………………………………………..85
جدول (4-32) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت در سیستم»……………………………………………………………………………………………………86
جدول (4-33) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق وسریع»…………………………………………………………………………………………………86
جدول (4-34) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر خلاصه سازی و انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر»……………………………………………………………………………………………………87
جدول (4-35) جدول کلی، تأثیر خلاصهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انگیزش کارکنان………………..87
جدول (4-36) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت»……………………………………………………………………………………………………………..88
جدول (4-37) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت»…………………………………………………………………………………………………………..88
جدول (4-38) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت»………………………………………………………………………………………………………….89
جدول (4-39) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق وسریع»………………………………………………………………………………………..89
جدول (4-40) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و آموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر»…………………………………………………………………………………………..90
جدول (4-41)جدول کلی، تأثیر یکپارچهسازی از طریق کانالهای انتقال بر آموزش…………………………….90
جدول (4-42) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات وانضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت»………………………………………………………………………………………………………………91
جدول (4-43) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت در انجام عملکرد» …………………………………………………………………………………92
جدول (4-44) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت در سیستم»…………………………………………………………………………………………..92
جدول (4-45) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق و سریع»……………………………………………………………………………………….96
جدول (4-46) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر»…………………………………………………………………………………………..93
جدول (4-47) جدول کلی، تأثیر یکپارچهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انضباط……………………………94
جدول (4-48) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت در انجام عملکرد »…………………………………………………………………………………….94
جدول (4-49) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت در انجام عملکرد »…………………………………………………………………………………95
جدول (4-50) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت در سیستم »………………………………………………………………………………………….96
جدول (4-51) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق و سریع »………………………………………………………………………96
جدول (4-52) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر یکپارچه سازی اطلاعات و انگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر »…………………………………………………………………………………………96
جدول (4-53) جدول کلی، تأثیر یکپارچهسازی از طریق کانالهای انتقال بر انگیزش کارکنان……………….97
جدول (4-54) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وآموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت در انجام عملکرد »……………………………………………………………………………………………..98
جدول (4-55) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وآموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت در انجام عملکرد »………………………………………………………………………………………….98
جدول (4-56) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وآموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت در سیستم »…………………………………………………………………………………………………..98
جدول (4-57) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وآموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق وسریع »……………………………………………………………………………………………….99
جدول (4-58) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وآموزش کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر »………………………………………………………………………………………………….99
جدول (4-59) جدول کلی، تأثیر انتفال اطلاعات از طریق کانالهای انتقال بر آموزش………………………..100
جدول(4-60) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «دقت در انجام عملکرد »…………………………………………………………………………………………..101
جدول (4-61) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت در انجام عملکرد »………………………………………………………………………………………..101
جدول (4-62) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت در سیستم »………………………………………………………………………………………………..102
جدول (4-63) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق وسریع »………………………………………………………………………………………………102
جدول (4-64) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانضباط کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر »………………………………………………………………………………………………..103
جدول (4-65) جدول کلی، تأثیر انتقال اطلاعات از طریق کانالهای انتقال بر انضباط کارکنان…………….103
جدول (4-66) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانگیزش کارکنان از طریق……………………………………………………………………………………………………………………………………….104
جدول (4-67) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «سرعت در انجام عملکرد »……………………………………………………………………………………….104
جدول (4-68) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «شفافیت در سیستم »………………………………………………………………………………………………105
جدول (4-69) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «ارزیابی دقیق وسریع »………………………………………………………………………………………………105
جدول (4-70) نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر انتقال اطلاعات وانگیزش کارکنان از طریق کانال انتقال «برقراری نظم بیشتر »………………………………………………………………………………………………..106
جدول (4-71) جدول کلی، تأثیر انتقال اطلاعات از طریق کانالهای انتقال بر انگیزش کارکنان……………106
جدول (4-72) شاخص برازش مدل1………………………………………………………………………………………….108
جدول (4-73) شاخص برازش مدل2………………………………………………………………………………………….110 جدول (4-74) شاخص برازش مدل3 …………………………………………………………………………………………111
جدول (4-75) شاخص برازش مدل4 ……………………………………………………………………………………….. 112
جدول (4-76) شاخص برازش مدل5 ……………………………………………………………………………………….. 114
جدول (4-77) شاخص برازش مدل6 ……………………………………………………………………………………….. 115
جدول (4-78) شاخص برازش مدل7 ……………………………………………………………………………………….. 116
جدول (4-79) شاخص برازش مدل8 ……………………………………………………………………………………….. 118
جدول (4-80) شاخص برازش مدل9 ……………………………………………………………………………………….. 119
جدول (4-81) شاخص برازش مدل كارايي و اثربخشي ………………………………………………………………. 121
جدول (4-82) شاخص برازش مدل نهايي ………………………………………………………………………………… 123
جدول (4-83) مقايسه مدل ها …………………………………………………………………………………………………. 124
جدول (4-84) بررسی فرضيات پژوهش با استفاده از مدل هاي تك متغيره ……………………………………. 125
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.