فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………..1
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….3
1-2 بیان مسأله …………………………………………………………………………………………………………………………….4
1-3 اهمیت پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………5
1-4 اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………6
1-5 فرضیههای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………6
1-6 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………6
فصل دوم: مبانینظری و پیشینه تحقیق
2-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….9
2-2 مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………………………………9
2-2-1 انعطاف پذیری مالی…………………………………………………………………………………………..9
2-2-1-1منابع اساسی انعطاف پذیری مالی 13
2-2-1-2 انعطاف پذیری مالی و روشهای اندازهگیری آن 14
2-2-2 داراییهای نقدی………………………………………………………………………………………………..17
2-2-2-1 نظریههای مربوط به میزان نگهداری وجه نقد 18
2-2-2-2 عوامل تعيين كننده وجه نقد بر اساس نظريه موازنه 20
2-2-2-3 عوامل تعيين كننده وجه نقد از ديدگاه سلسله مراتبى 22
2-2-2-4 عوامل تعيينكننده وجه نقد از ديدگاه نظريه جريان نقدى آزاد 23
2-2-2-5 انگيزه نگهداري موجوديهاي نقدي، سطح بهينه نقدينگي، نقدينگي هدف 24
2-2-2-6 مروری بر عوامل مؤثر بر نگهداري موجوديهاي نقدي توسط شركتها 25
2-2-3 رابطه بین داراییهای نقدی و انعطاف پذیری مالی 28
2-3 پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………. 29
2-3-1 پیشینه داخلی 29
2-3-2 پیشینه خارجی 31
فصل سوم: روششناسی تحقیق
3-1 مقدمه 35
3-2 قلمرو پژوهش 36
3 -2-1 قلمرو موضوعی پژوهش……………………………………………………………………….36
3-2-2 قلمرو زمانی پژوهش…………………………………………………………………………….36
3-2-3 قلمرو مکانی پژوهش…………………………………………………………………………….36
3-3 جامعه آماری و شیوه انتخاب شرکت ها جهت آزمون فرضیه های پژوهش…………………………………..36
3-4 روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………37
3-5 روش جمع آوری دادهها………………………………………………………………………………………………………..38
3- 6 روش تجزیه و تحلیل دادهها…………………………………………………………………………………………………38
3-6-1 رگرسیون خطی 38
3- 6-2 معیارهای NFI ، RFI ، IFI ، CFI ، RMSEA 41
3-6-3 آزمون دوربین- واتسون 42
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
4-1) مقدمه 45
4-2)آمار توصیفی 45
4-3) آماراستنباطی 46
4-3-1 آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………………………………………….46
4-3-1-1) فرضیه اول………………………………………………………………………………………………46
4-3-1-2) آزمون دوربین- واتسون……………………………………………………………………………………..47
4-3-1-3) مدل آماری و معادله ساختاری فرضیه اول…………………………………………………………….48
4-3-1-4) معیارهای مناسبت مدل اول…………………………………………………………………………………51
4-3-2-1) فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………..51
4-3-2-2) آزمون دوربین- واتسون 52
4-3-2-3) مدل آماری و معادله ساختاری فرضیه دوم 53
4-3-2-4) معیارهای مناسبت مدل دوم 56
4-3-3-1) فرضیه سوم 56
4-3-3-2) آزمون دوربین- واتسون 57
4-3-3-3) مدل آماری و معادله ساختاری فرضیه سوم 58
4-3-3-4) معیارهای مناسبت مدل سوم 60
4-3-4-1) فرضیه چهارم 61
4-3-4-2) آزمون دوربین – واتسون 62
4-3-4-3)مدل آماری و معادله ساختاری فرضیه چهارم 63
4-3-4-4) معیارهای مناسبت مدل چهارم 66
4-3-5) مدل کلی 66
4-3-5-1) آزمون دوربین- واتسون 66
4-3-5-2)مدل آماری و معادله ساختاری فرضیه کلی 67
4-3-5-3) معیارهای مناسبت مدل کلی 70
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه 72
5-2 نتیجهگیری 73
5-2 -1نتیجهگیری حاصل از آزمون فرضیهها 73
5-2-2 نتیجهگیری کلی 77
5-3 پیشنهادها 78
5-3-1 پیشنهادهای مبنی بر نتایج فرضیهها……………………………………………………………….78
5-3-2 پیشنهاد برای پژوهشهای آینده 80
5-4 محدودیتها .81
منابع………………………………………………………………………………………………………..82
پیوست……………………………………………………………………………………………………………………………………89
فهـــــرست جـــداول
عنوان صفحه
3-1 چگونگی انتخاب شرکتهای مورد مطالعه پژوهش……………………………………………………………………..37
4-1 آمار توصیفی متغیرها …………………………………………………………………………………………………………..46
4-2 ضرایب رگرسیونی فرضیه اول ………………………………………………………………………………………………49
4-3 تجزیه واریانس مدل اول……………………………………………………………………………………………………….50
4-4 معیارهای مناسبت مدل اول……………………………………………………………………………………………………51
4-5 ضرایب رگرسیونی فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………….54
4-6 تجزیه واریانس مدل دوم……………………………………………………………………………………………………….55
4-7 معیارهای مناسبت مدل دوم …………………………………………………………………………………………………..56
4- 8 ضرایب رگرسیونی فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………..59
4-9 تجزیه واریانس مدل سوم………………………………………………………………………………………………………60
4-10 معیارهای مناسبت مدل سوم…………………………………………………………………………………………………61
4-11ضرایب رگرسیونی فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………..64
4-12 تجزیه واریانس مدل چهارم………………………………………………………………………………………………….65
4-13 معیارهای مناسبت مدل چهارم………………………………………………………………………………………………66
4-14ضرایب رگرسیونی فرضیه کلی………………………………………………………………………………………………69
4-15تجزیه واریانس مدل کلی………………………………………………………………………………………………………70
4-16معیارهای مناسبت مدل کلی…………………………………………………………………………………………………..71
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
4-1 : میزان ضریب رگرسیونی میان متغیرهای ظرفیت بدهی و میزان وجه نقد…………………………………….48
4-2: میزان ضریب رگرسیونی میان متغیرهای جریانات نقدی و میزان وجه نقد……………………………………53
4-3: میزان ضریب رگرسیونی میان متغیرهای خالص سرمایه در گردش و میزان وجه نقد……………………..58
4-4: میزان ضریب رگرسیونی میان متغیرهای فرصتهای رشد و میزان وجه نقد……………………………………63
4-5: مدل کلی مقدار آماره دوربین- واتسون………………………………………………………………………………….67
5-1:مدل کلی……………………………………………………………………………………………………………………………..76
Rastrear Celular –
Alguns softwares detectarão as informações de gravação da tela e não poderão fazer uma captura de tela do celular. Nesse caso, você pode usar o método de monitoramento remoto para visualizar o conteúdo da tela de outro celular. https://www.xtmove.com/pt/how-view-the-screen-content-another-phone/