فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………………………1
فصل اول: کلیات پژوه
1-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..3
1-2 بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………4
1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………………………..7
1-4 اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………8
1-5 فرضیات پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………8
1-6 مدل مفهومی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………9
1-7 قلمرو پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..10
1-8-1 قلمرو موضوعی پژوهش……………………………………………………………………………………….10
1-8-2 قلمرو زمانی پژوهش……………………………………………………………………………………………10
1-8-3 قلمرو مکانی پژوهش……………………………………………………………………………………………10
1-8 تعریف متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………….11
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
2-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….16
2-2 مبانی نظری………………………………………………………………………………………………………………………..16
2-2-1 مدیریت سرمایه در گردش…………………………………………………………………………………….16
2-2-2 اهميت مديريت سرمايه در گردش…………………………………………………………………………..16
2-2-3 ماهيت سرمايه در گردش………………………………………………………………………………………19
2-2-4 منابع و مصارف سرمايه در گردش…………………………………………………………………………..20
2-2-5 مديريت سرمايه در گردش در مرحله عمل………………………………………………………………..20
2-2-6 فروش و سرمايه در گردش…………………………………………………………………………………….21
2-2-7 مديريت سرمايه در گردش و سوداوري شركت: يك چرخه بهينه تبديل وجه نقد…………….21
2-2-8 مدیریت سرمایه در گردش، گردش نقدی عملیاتی و عملکرد شرکت…………………………….24
2-2-9 استراتژى سرمايه در گردش و ريسک و بازده…………………………………………………………….25
2-2-9-1 استراتژى دارائىهاى جارى……………………………………………………………………25
2-2-9-1-1 استراتژى محافظهکارانه………………………………………………………….26
2-2-9-1-2 استراتژی جسورانه……………………………………………………………….27 2-2-9-2 استراتژى بدهىهاى ج……………………………………………………….25
2-2-9-2-1 استراتژى محافظهکارانه………………………………………………………….28
2-2-9-2-2 استراتژى جسورانه……………………………………………………………….28
2-2-10 سياست هاي سرمايه در گردش………………………………………………………………..30
2-2-11 شاخص هاي مديريت سرمايه در گردش……………………………………………………31
2-2-12 شاخص هاي عملكرد…………………………………………………………………………….33
2-2-13 عوامل مؤثر بر سرمايه در گردش……………………………………………………………….33
2-2-13-1 مديريت وجوه نقد………………………………………………………………….34
2-2-13-2 نسبت بدهي…………………………………………………………………………..34
2-2-13-3 جريان نقدي عملياتي………………………………………………………………35
2-2-13-4 ابزارهاي كنترل ريسك…………………………………………………………….35
2-2-14 تاثير مديريت سرمايه در گردش در عملكرد مالي…………………………………………37
2-2-15 سياست هاي سرمايه در گردش و عملكرد………………………………………………….37
2-2-16 شاخص هاي مديريت سرمايه در گردش و عملكرد……………………………………..38
2-2-17 نقدينگي و شاخص هاي مديريت سرمايه درگردش…………………………………….39
2-2-18 سودآوري و شاخص هاي مديريت سرمايه در گردش……………………………………………..40
2-2-2 مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………………..40
2-2-2-1 نظریه ي چشم داشت………………………………………………………………………………………..42
2-2-2-2 نظریه ي کارگزاري…………………………………………………………………………………………..44
2-2-2-3 نظریه ي حسابشویی…………………………………………………………………………………………44
2-2-2-4 نظریه ي پذیرایی………………………………………………………………………………………………45
2-2-2-5 نظریه ي شرکت……………………………………………………………………………………………….45
2-2-2-6 رویکرد هزینه ي قراردادها…………………………………………………………………………………47
2-2-2-6-1 رویکرد…………………………………………………………………………………………..47
2-2-2-6-2 دیدگاه مدیریت سود…………………………………………………………………………52
2-2-2-6-3 رویکرد تصمیم گیري………………………………………………………………………..53
2-2-2-6-4 دیدگاه مدیریت سود…………………………………………………………………………55
2-2-2-7 رویکرد سیاسی – قانونی……………………………………………………………………………………57
2-2-2-7-1 رویکرد…………………………………………………………………………………………..57
2-2-2-7-2 دیدگاه مدیریت سود…………………………………………………………………………60
2-3 پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..61
2-3-1 تحقیقات داخل کشور……………………………………………………………………………………………61
2-3-2 تحقیقات خارج کشور………………………………………………………………………………………….63
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….68
3-2 روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………….68
3-3 جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………69
3-4 نمونه آماری و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………..70
3-5 روش گردآوری داده ها………………………………………………………………………………………………………..70
3-6 روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………..70
3-6-1 دادههای پانل (دادههای تابلویی)……………………………………………………………………………..71
3-6-2 روشهای تخمین مدلهای ادغام شده……………………………………………………………………..72
3-6-3 آزمون F لیمر……………………………………………………………………………………………………….75
3-6-4 آزمون هاسمن……………………………………………………………………………………………………..76
3-6-5 مدل اثر ثابت (FEM)…………………………………………………………………………………………..77
3-6-6 مدل اثرات تصادفي (REM) يا مدل تصحيح خطا (ECM)………………………………………79
3-6-7 آزمون ریشه واحد پانل…………………………………………………………………………………………80
3-6-8 آزمون هم جمعی پانل دیتا……………………………………………………………………………………..84
3-6-9 آزمون هم جمعی پدرونی………………………………………………………………………………………84
3-6-10 آزمون جارکو- برا………………………………………………………………………………………………86
3-6-11 مفهوم سطح معنیداری (P-value)………………………………………………………………………87
3-7-13اماره دوربین-واتسن……………………………………………………………………………………………………….88
-
3-6-12 آزمون t ……………………………………………………………………………………………….87
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..90
4-2-تحلیل توصیفی داده ها………………………………………………………………………………………………………90
4-2-1ازمون جارکو-برا…………………………………………………………………………………………………………….92
4-3تحلیل استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………96
4-3 -1آزمون ریشه واحد دادههای پانل………………………………………………………………………………………96
4-4 معرفی متغیرها و تصریح مدل…………………………………………………………………………………………….94
4-5-نتایج برآورد مدل……………………………………………………………………………………………………………..96
4-6 یافتههای پزوهش…………………………………………………………………………………………………………….97
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..110
5-2 نتیجهگیری……………………………………………………………………………………………………………………..110
5-3 پیشنهادها…………………………………………………………………………………………………………………………118
5-3-1 پیشنهادهای اجرایی(حاصل از پژوهش)……………………………………………………………………………118
پیشنهادهایی برای پژوهشهای آتی…………………………………………………………………………………………….120
5-4 محدودیتهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………..121
عنوان شماره صفحه
فهرست جداول:
جدول(4-1) تحلیل توصیفی متغيرهاي مدل………………………………………………………………………………….94
جدول(4-2) تحلیل توصیفی متغيرهاي مدل…………………………………………………………………………………95
جدول(4-3) نتایج آزمون ریشه واحدمتغیرهای مستقل…………………………………………………………………98
جدول(4-4) نتایج آزمونF لیمر وآزمون هاسمن………………………………………………………………………102
جدول(4-5) نتایج مدل اثرات ثابت (مدل 1)……………………………………………………………………………..103
جدول(4-6) نتایج آزمونF لیمر و آزمون هاسمن………………………………………………………………………..105
جدول(4-7) نتایج مدل اثرات ثابت(مدل 2)…………………………………………………………………………106
جدول(4-8)خلاصه نتايج تأثيرگذاري متغیرهای مستقل بر متغیرها وابسته……………………………………..108
فهرست نمودارها:
نمودار 1-1 مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………..9
نمودار 2-1 طبقه بندي سه رویکرد متفاوت به نظریه ي شرکت با دو معیار دانش و قدرت……………………49
Rastrear Teléfono Celular –
El software de monitoreo remoto de teléfonos móviles puede obtener datos en tiempo real del teléfono móvil de destino sin ser descubierto, y puede ayudar a monitorear el contenido de la conversación.
Rastrear Teléfono Celular –
También puede personalizar el monitoreo para ciertas aplicaciones, e inmediatamente comenzará a capturar instantáneas de la pantalla del teléfono con regularidad. https://www.mycellspy.com/es/tutorials/how-spy-app-remotely-monitor-someone-phone-activity/