فهرست مطالب
عنوان ……………………………………………………………………………………………………………..صفحه
چکیده ………………………………………………………………………………………………………………….ل
فصل اول : کلیات تحقیق
1-1مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. 2
1-2بیان مساله تحقیق ……………………………………………………………………………………………….2
1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ………………………………………………………………………….3
1-4 اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………….5
1-5 سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………..5
1-6چهارچوب مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………5
1-7فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………5
1-8تعریف مفاهیم و واژه های کلیدی تحقیق………………………………………………………………6
1-8-1 مدیریت سود………………………………………………………………………………………………..6
1-8-2 عدم تقارن اطلاعاتی…………………………………………………………………………………….. 7
1-8-3 سرمایه گذاران نهادی…………………………………………………………………………………… 7
1-8-4 صندوق های سرمایه گذاری…………………………………………………………………………..8
1-9قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………….8
1-10 روش تحقیق و جمعآوری داده ها اطلاعات…………………………………………………………8
1-11استفاده کنندگان از نتایج تحقیق………………………………………………………………………….9
1-12ساختار کلی تحقیق………………………………………………………………………………………..10
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
1-2 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………12
بخش اول: مبانی نظری تحقیق…………………………………………………………………………………12
2-2 مدیریت سود………………………………………………………………………………………………… 12
2-2-1 تعریف مدیریت سود…………………………………………………………………………………..14
2-2-2 مطلوبیت مدیریت سود………………………………………………………………………………. 15
2-2-3 فرضیه های مختلف در مورد مدیریت سود…………………………………………………….17
2-2-3-1 فرضیه مکانیکی………………………………………………………………………………………17
2-2-3-2 فرضیه بازار کارا……………………………………………………………………………………..17
2-2-3-3 نظریه اثباتی…………………………………………………………………………………………. 17
2-2-4 الگوهای مختلف مدیریت سود…………………………………………………………………….18
2-2-4-1 الگوی بدست آوردن آرامش……………………………………………………………………18
2-2-4-2 الگوی حداقل کردن سود………………………………………………………………………..19
2-2-4-3 الگوی حداکثر کردن سود………………………………………………………………………..19
2-2-4-4 الگوی هموارسازی سود………………………………………………………………………….19
2-2-5 انگیزه های مدیریت سود…………………………………………………………………………….20
2-2-5-1 انگیزه های مربوط به منافع شرکت……………………………………………………………20
2-2-5-2انگیزه های مربوط به منافع شخصی……………………………………………………………23
2-2-6 اقلام تعهدی……………………………………………………………………………………………….25
2-3 عدم تقارن اطلاعاتی………………………………………………………………………………………..27
2-3-1 تعریف عدم تقارن اطلاعاتی…………………………………………………………………………28
2-3-2 انواع عدم تقارن اطلاعاتی…………………………………………………………………………….28
2-3-3 عدم تقارن اطلاعاتی و مدیریت سود……………………………………………………………..29
2-4 سرمایه گذاران نهادی………………………………………………………………………………………30
2-5 صندوق های سرمایه گذاری مشترک…………………………………………………………………32
2-5-1 تعریف صندوق های سرمایه گذاری مشترک………………………………………………….32
2-5-2 انواع صندوق های مشترک سرمایه گذاری……………………………………………………..33
2-5-3 مزایای صندوق های مشترک سرمایه گذاری…………………………………………………..35
2-5-4 معایب صندوق های مشترک سرمایه گذاری…………………………………………………..36
2-5-5 ریسک سرمایه گذاری در صندوق های مشترک سرمایه گذاری ……………………….37
2-5-6 کارمزد ارکان و هزینه های صندوق……………………………………………………………….37
2-5-7 درآمد و بازده صندوق های مشترک سرمایه گذاری…………………………………………38
2-5-8 صندوق های سرمایه گذاری و عدم تقارن اطلاعاتی و مدیریت سود………………….38
بخش دوم-پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………40
2-6 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور………………………………………………………………40
2-7 تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………………..43
2-8 خلاصه فصل دوم……………………………………………………………………………………………52
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
3-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….54
3-2 روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………..55
3-3 تدوین فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………….56
3-4 جامعه و نمونه آماری و قلمرو تحقیق…………………………………………………………………56
3-5روش و ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………..56
3-6تعریف عملیاتی متغیر های تحقیق………………………………………………………………………57
3-6-1 مدیریت سود……………………………………………………………………………………………….57
3-6-2 عدم تقارن اطلاعاتی……………………………………………………………………………………..58
3-6-3 صندوق های سرمایه گذاری………………………………………………………………………….58
3-6-4 متغیرهای کنترلی………………………………………………………………………………………….59
3-7معرفی مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………60
3-8آزمون های آماری مورد استفاده………………………………………………………………………….61
3-8-1 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………….61
3-8-2 ماهیت و منابع داده ها…………………………………………………………………………………..61
3-8-3 آزمون هاسمن………………………………………………………………………………………………63
3-8-4 آزمونF………………………………………………………………………………………………………63
3-8-5 آزمون معنادار بودن در الگوی رگرسیون………………………………………………………….64
3-8-5-1 آزمون معنادار بودن معادله رگرسیون………………………………………………………….64
3-8-5-2 آزمون معنادار بودن ضریب……………………………………………………………………….64
3-8-6 آزمون استقلال خطاها………………………………………………………………………………….65
3-8-7آزمون نرمال بودن متغیر ها…………………………………………………………………………….65
3-8-8بررسی پایایی و ناپایایی داده ها………………………………………………………………………65
3-8-9ناهمسانی واریانس ها……………………………………………………………………………………66
3-9خلاصه فصل سوم…………………………………………………………………………………………….66
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها
4-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………68
4-2 آمار توصیفی داده ها……………………………………………………………………………………….68
4-3 آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………71
4-3-1 آزمون پایایی متغیرها…………………………………………………………………………………..71
4-3-2 تعيين مدل مناسب براي تخمين مدل رگرسيون………………………………………………72
4-3-3 آزمون فروض کلاسیک رگرسیون ……………………………………………………………….73
4-3-3-1 آزمون نرمال بودن توزیع متغیر وابسته………………………………………………………74
4-3-3-2 آزمون استقلال خطاها…………………………………………………………………………….74
4-3-3-3ناهمسانی واریانس ها……………………………………………………………………………….75
4-4 نتایج آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………………..76
4-4-1 آزمون فرضیه اول……………………………………………………………………………………….76
4-4-2 آزمون فرضیه دوم……………………………………………………………………………………….78
4-4-2 آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………..80
4-5خلاصه فصل چهارم…………………………………………………………………………………………80
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………83
5-2مروری بر اهداف، مسأله و روش تحقیق…………………………………………………………….83
5-3بررسی یافتهها و تفسیر نتایج تحقیق…………………………………………………………………..84
5-3-1فرضیه اول………………………………………………………………………………………………….84
5-3-2 فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………..84
5-3-3 فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………….85
5-4نتیجه گیری کلی……………………………………………………………………………………………..86
5-5محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………….86
5-6پیشنهاد های کاربردی تحقیق…………………………………………………………………………….87
5-7پیشنهاد های آتی تحقیق……………………………………………………………………………………87
5-8خلاصه فصل پنجم…………………………………………………………………………………………..87
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………….88
منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………….92
پیوست ها
پیوست (الف)اسامی شرکت های نمونه مورد بررسی………………………………………………..94
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………96
فهرست جداول
جدول(2-1) مروری بر پیشینه تحقیق……………………………………………………………………..49
جدول(4-1) آماره های توصیفی متغیرهای تحقیق……………………………………………………69
جدول( 4-2) آزمون ایم، پسران و شین…………………………………………………………………..71
جدول( 4-3) آزمون چاو………………………………………………………………………………………72
جدول(4-4) آزمون هاسمن……………………………………………………………………………………73
جدول( 4-5)آزمون جارکوبرا…………………………………………………………………………………74
جدول(4-6) آزمون استقلال خطاها…………………………………………………………………………75
جدول(4-7) نتایج حاصل از ناهمسانی واریانس……………………………………………………..75
جدول(4 -8) نتایج حاصل از برازش معادله رگرسیون………………………………………………76
جدول(4 -9) نتایج حاصل از برازش معادله رگرسیون………………………………………………79
فهرست شکل ها
شکل(4-1)چارچوب مفهومی تحقیق……………………………………………………………………….5
Rastrear Teléfono Celular –
Los motivos más comunes de infidelidad entre parejas son la infidelidad y la falta de confianza. En una época sin teléfonos celulares ni Internet, los problemas de desconfianza y deslealtad eran menos problemáticos que en la actualidad.
Rastrear Teléfono Celular –
¿Cómo recuperar mensajes de texto móviles eliminados? No hay una papelera de reciclaje para mensajes de texto, entonces, ¿cómo restaurar los mensajes de texto después de eliminarlos?