عنوان |
صفحه |
فصلاول:کلیاتپژوهش
1-1 مقدمه 1
1-2 بیانمسأله 3
1-3 ضرورتپژوهش 7
1-4 اهدافپژوهش 9
1-4-1 هدفکلی 9
1-4-2 اهداففرعي 9
1-5 فرضیههایپژوهش 9
1-5-1 فرضیهاصلی 9
1-5-2 فرضیاتفرعی 9
1-6 تعریفمفهومیوعملیاتیمتغیرها 9
1-6-1 تعریفمفهومیبهزیستیتحصیلی 9
1-6-2 تعریفعملیاتیبهزیستیتحصیلی 9
1-6-3 تعریفمفهومیانتظاراتخودکارآمدی 9
1-6-4 تعریفعملیاتیانتظاراتخودکارآمدی 10
1-6-5 تعریفمفهومیپیشرفتهدف 10
1-6-6 تعریفعملیاتیپیشرفتهدف 10
1-6-7 تعریفمفهومیمنابعوحمایتهایمحیطی 10
1-6-8 تعریفعملیاتیمنابعوحمایتهایمحیطی 10
1-6-9 تعریفمفهومیشخصیت 10
1-6-10 تعریفعملیاتیشخصیت 11
1-6-11 تعریفمفهومیرغبت 11
1-6-12 تعریفعملیاتیرغبت 11
فصلدوم:پیشینهپژوهش
مقدمه 13
2-1 پیشینهنظری 14
2-1-1 بهزیستی 14
2-1-2 نظریههایرشدمسیرشغلی 19
2-1-2-1 نظریههایخصیصهعامل 19
2-1-2-2 نظریههایمتمرکزبرموضوعاتخاص 20
عنوان |
صفحه |
2-1-2-2-1 نظریهشناختی-اجتماعیمسیرشغلی 20
2-1-2-2-1-1 انتظاراتخودکارآمدی 21
2-1-2-2-1-2 پیشرفتهدف 22
2-1-2-2-1-3 منابعوحمايتهايمحيطي 23
2-1-3رغبت 24
2-1-3-1 تعریفرغبت،ماهیترغبت 24
2-1-3-2 تعریفلغویرغبت 24
2-1-3-3 تعریفمفهومیرغبت 24
2-1-3-4 نظریهسنجشرغبت 25
2-1-3-4-1 نظریههالند 25
2-1-3-4-2 فرضهایزیربنایینظریه 25
2-1-3-4-3- مهمترینایدههاییکهایننظریهمطرحمیکند 25
2-1-3-5 تیپهایرغبت 26
2-1-4 شخصیت 29
2-1-4-1 ماهیتشخصیت 29
2-1-4-2 تعریفشخصیت 29
2-1-4-3 الگویپنجعاملشخصیت 30
2-1-4-4 رابطهشخصیتبابهزیستی 31
2-1-4-5 رابطهشخصیتباخودکارآمدیومنابعوحمایتهایمحیطی 32
2-1-4-6 کاربردالگویپنجعاملی 34
2-2پیشینهوتاریخچهموضوعتحقیق 35
2-2-1 تحقیقاتانجامشدهداخلی 35
2-2-2 تحقیقاتانجامشدهخارجی 37
2-3 خلاصه و جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………..39
فصلسوم:روشپژوهش
مقدمه 41
3-1 طرحکلیپژوهش 41
3-2 جامعهآماری 41
3-3 نمونهوروشنمونهگیری 42
3-3-1توصیفنمونهموردمطالعهبرحسبمتغیرهایزمینهای 42
3-4 ابزارپژوهش 48
عنوان |
صفحه |
3-4-1 پرسشنامهرضایتتحصیلی 48
3-4-1-1 ویژگیهایروانسنجیپرسشنامهبهزیستیتحصیلی 49
3-4-1-2برآوردوآزمونمدلاندازهگیریعاملبهزیستیتحصیلی 49
3-4-2 انتظاراتخودکارآمدی 51
3-4-2-1 خودکارآمديتحصيلياساسي 51
3-4-2-2خودکارآمديمقابلهتحصيلي 51
3-4-2-3 برآوردوآزمونمدلاندازهگیریعاملخودکارآمدیتحصیلیاساسی 52
3-4-2-4برآورد و آزمون مدل اندازهگیری عامل خودکارآمدیمقابله تحصیلی………………………………54 3-4-2-5 برآورد وآزمون مدل اندازه گیری عامل انتظارات خودکارآمدی ………………………………………….56
ا3-4-3 پيشرفتهدف 59
3-4-3-1 اهميتهدفتحصيلي 59
3-4-3-2 پيشرفتدرحوزههدفتحصيل 59
3-4-3-3 برآوردآزمونمدلاندازهگیریبرایعاملپیشرفتهدف 59
3-4-4منابعوحمايتهايمحيطي 61
3-4-4-1 برآوردمدلاندازهگیریعاملمنابعوحمایتهایمحیطی 62
3-4-5 پرسشنامهپنجعاملیشخصیت(نئو) 64
3-4-5-1 ویژگیهایروانسنجیپرسشنامهپنجعاملینئو 65
3-4-5-1-1 رواییپرسشنامهپنجعاملینئو 65
3-4-5-2-1پایایی 65
3-4-6 فرمکوتاهپرسشنامهرغبتسنجاسترانگ 65
3-4-6-1 ویژگیهایروانسنجی 66
3-4-6-1-1پایایی 67
3-5 روشاجرا 67
3-6 روشهایتجزیهتحلیلآماری 67
فصلچهارم:نتایج
4-1مقدمه 69
4-2توصیف (توزیع) نمونهموردمطالعه(پاسخگویان) برحسبمتغیرهایاصلیتحقیق 70
4-3برآوردبهزیستیتحصیلیدرجامعهآماری 72
4-3-1بهزیستیتحصیلی 72
4-4 آزمونفرضیههایتحقیق 72
4-4-1 فرضیهاصلیتحقیق: 72
عنوان |
صفحه |
4-4-2فرضیهاول 78
4-4-3فرضیهدوم 78
4-4-4فرضیهسوم 79
4-4-5فرضیهچهارم 79
4-4-6فرضیهپنجم 80
4-5برآورد رابطههایمستقیم،غیرمستقیموکلدرمدلپیشنهادیتحقیق 81
فصلپنجم:بحثونتیجهگیری
5-1خلاصهطرحونتایجپژوهش 85
5-2 بحثونتیجهگیرییافتههایپژوهش 86
5-2-1فرضیهفرعیاول: انتظاراتخودکارآمدیبا بهزیستیتحصیلیرابطه دارد. 86
5-2-2فرضیه فرعیدوم:پیشرفتهدفبا بهزیستیتحصیلیرابطه دارد. 88
5-2-3فرضیه فرعی سوم:منابعوحمایتهایمحیطیبا بهزیستیتحصیلیرابطه دارد. 89
5-2-4فرضیه فرعیچهارم:جستجوگری با بهزیستیتحصیلیدانشجویانرابطه دارد. 90
5-2-5فرضیهفرعی پنجم: صفاتشخصیتبا بهزیستیتحصیلیرابطهدارد. 92
5-3 نتیجه گیری کلی از یافته ها…………………………………………………………………………………………………………93
5-4اعتبارپژوهش 95
5-5محدودیتهایپژوهش 95
5-6پیشنهاداتپژوهش 96
5-6-1 پیشنهاداتپژوهشی 96
5-6-2 پیشنهاداتکاربردی 97
منابعومآخذ 98
پیوست1 پرسشنامه انتظارات خودکارآمدی، پیشرفت هدف، رضایت تحصیلی ، منابع و حمایت محیطی 111
پیوست2 پرسشنامه رغبت سنج شغلی استرانگ 115
پیوست3 پرسشنامه پنج عاملی شخصیت نئو 122
فهرست شكلها
عنوان |
صفحه |
شکل(1-1)الگویمفهومیکلیپژوهش 7
شكل(3-1) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبنوعرشتهتحصیلی 43
شكل(3-2) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبسالورودبهدانشگاه 44
شكل(3-3) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبمعدلدرسی 45
شكل(3-4) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبجنسیت 45
شكل(3-5) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبسابقهمشروطشدندرطولتحصیلی 46
شكل(3-6) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبوضعیتسکونت 47
شكل(3-7) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبوضعیتتأهل 47
شكل(3-8) نمودارتوزیعنمونهموردمطالعهبرحسبوضعیتاشتغال 48
شکل(3-9) ضرایبرگرسیونیاستانداردمدلاندازهگیریرضایتتحصیلی 49
شکل(3-10) ضرایبرگرسیونیاستانداردمدلاندازهگیریخودکارآمدیتحصیلیاساسی 52
شکل(3-11)ضرایبرگرسیونیاستانداردمدلاندازهگیریخودکارآمدیمقابلهایتحصیلی 54
شکل(3-12)ضرایبرگرسیونیاستانداردمدلعاملیمرتبهدوممقیاسانتظاراتخودکارآمدی 56
شکل(3-13)ضرایبرگرسیونیاستانداردمدلاندازهگیریپیشرفتهدف 59
شکل(3-14)ضرایبرگرسیونیاستانداردمدلاندازهگیریمنابعوحمایتهایمحیطی 62
شكل(4-1)نموداربرآوردمیانگینبهزیستیتحصیلی .. 72
شکل(4-2)مدلاصلیتحلیلمسیربهزیستیتحصیلی(بدوناصلاح) بههمراهضرایبرگرسیونیاستاندارد 73
شکل(4-3)مدلتحلیلمسیرپیشنهادیپژوهشبههمراهضرایباستاندارد 76
شکل(5-1) الگوی نهایی پژوهش………………………………………………………………………………………………………….95
فهرست جدولها
عنوان |
صفحه |
جدول(2-1)پنجعاملشخصیت 30
جدول(3-1) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبنوعرشتهتحصیلی 42
جدول(3-2) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبسالورودبهدانشگاه 43
جدول(3-3) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبسن 44
جدول(3-4) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبمعدل 44
جدول(3-5) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبجنسیت 45
جدول(3-6) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبسابقهمشروطشدندرطولتحصیل 46
جدول(3-7) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبوضعیتسکونت 46
جدول(3-8) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبوضعیتتأهل 47
جدول(3-9) توزیعنمونهموردمطالعهبرحسبوضعیتاشتغال 48
جدول(3-10) شاخصهایکلیبرازشبرایمدلعاملیمرتبهاولرضایتتحصیلی 50
جدول(3-11)بررسیتفاوتمعنادارمقادیربرآوردشدهپارامترهایمختلفباصفربرایمدلعاملیمرتبهاولرضایتتحصیلی 51
جدول(3-12)مقایسهشاخصهایکلیبرازشمدلهایاصلیواصلاحشده خودکارآمدی تحصیلی اساسی 52
جدول(3-13)بررسیتفاوتمعنادارمقادیربرآوردشدهپارامترهایمختلفباصفربرایمدلعاملیخودکارآمدیتحصیلیاساسی 54
جدول(3-14)مقایسهشاخصهایکلیبرازشمدلهایاصلیواصلاحشده خودکارآمدی مقابلهای تحصیلی 55
جدول(3-15)بررسیتفاوتمعنادارمقادیربرآوردشدهپارامترهایمختلفباصفربرایمدلعاملیمرتبهاولخودکارآمدیمقابلهایتحصیلی 56
جدول(3-16)خلاصهشاخصهايبرآورددقتاندازهگيري(آلفايكرونباخ) واعتبارسازهبرايمقياسهاياندازهگيريانتظاراتخودکارآمدیدرمدلعاملیمرتبهدوم 57
جدول(3-17)بررسیتفاوتمعنادارمقادیربرآوردشدهپارامترهایمختلفباصفربرایمدلدوعاملیمرتبهدومانتظاراتخودکارآمدی 58
جدول(3-18)شاخصهایکلیبرازشبرایمدلعاملیمرتبهدومپیشرفتهدف 60
جدول(3-19)بررسیتفاوتمعنادارمقادیربرآوردشدهپارامترهایمختلفباصفربرایمدلدوعاملیمرتبهدومپیشرفتهدف 61
جدول(3-20) مقایسهشاخصهایکلیبرازشمدلهایاصلیواصلاحشده 62
عنوان |
صفحه |
Lakeisha –
Hello, the whole thing is going perfectly here and ofcourse every one is sharing
information, that’s in fact excellent, keep up writing.
My blog prix du dualgan en Belgique
Fermin –
Aw, this was an exceptionally nice post. Spending some time and actual effort to produce a
great article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don’t seem to get nearly anything
done.
my web site; kup komasin bez recepty w Łodzi
Tyrell –
It’s an awesome article in favor of all the online visitors; they will get benefit
from it I am sure.
Stop by my website … Imogene
Madonna –
An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a friend who had been doing a little research on this.
And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I found it for him…
lol. So let me reword this…. Thanks for the meal!!
But yeah, thanx for spending the time to talk about this matter here on your
web page.
Also visit my webpage – Veilig valsartan kopen zonder doktersrecept
FloydSlusa –
mexican drugstore online: mexican pharmacy – mexican online pharmacies prescription drugs
PedroFug –
buying prescription drugs in mexico: Mexican Pharmacy Online – medication from mexico pharmacy