%38تخفیف
بررسی مقایسه ای عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی و بانک خصوصی اقتصاد نوین (مطالعه موردی استان اصفهان)
تعداد 124 صفحه در فایل word
بررسی مقایسه ای عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی و بانک خصوصی اقتصاد نوین (مطالعه موردی استان اصفهان)
کارشناسي ارشد مدیریت بازرگانی ـ بین الملل
چكيده
مقایسه و بررسی عوامل موفقیت بانک های خصوصی ودولتی
از مهمترین اهداف فعالیت شبکه بانکی در وضعیت رقابت موجود کمک به ایجاد اقتصاد سالم و به دوراز فعالیتهای نامشروع اقتصادی در کشور می باشد که هرچه موفقیت اینگونه بنگاههای اقتصادی(بانکها)در کشور روزافزون باشد بر اوضاع اقتصادی و وضع معیشت مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت. بانکها از زمان بدو تاسیس با توجه به برنامه ریزی های بلندمدت در جذب منابع سرمایه ای و گسترش شعب در سطح کشور و میزان توجه به تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد و با در نظرگرفتن میزان رضایت مشتریان همواره سعی در ایجاد تمایز نسبت به سایر بانکها و رقیبان خود دارند.
طي سال هاي اخير، صنعت خدمات پولي و مالي در ايران تغييرات زيادي را شاهد بوده است اسيس بانك هاي خصوصي، صندوق هاي قرض الحسنه و موسسات مالي و اعتبار ي، منجر به وضعيت رقابتي شده است. به علاوه ورود فن آوري هاي جديد به ايران و تغيير قوانين و مقررات، محيط اين بازار را بسيار پيچيده و پويا كرده است با توجه به موارد مذکور، مقایسه و بررسی عوامل موفقیت بانک های خصوصی ودولتی حائز اهمیت می باشد
با اذعان به مطالب فوق، هدف از تحقیق حاضر مقایسه عوامل موثربرموفقیت بانک دولتی ملی وبانک خصوصی اقتصاد نوین(مطالعه ی موردی استان اصفهان) می باشد تا گامی در جهت مرتفع ساختن مسائل بانک ها، پی بردن به خواسته ها و ترجیحات مشتریان، و برآورده کردن آن ها باشد.
جامعه آماری کلیه مشتریان بانک ملی وبانک اقتصاد نوین در سطح شهر اصفهان میباشد ونمونه آماری با استفاده از جدول گرجسی و مورگان 384 نفر تعیین گردید. روش تحقيق بهكار رفته نيز پيمايشي، توصيفي و از شاخه ميداني است. اطلاعات بدست آمده از طريق نرمافزار آماري SPSS تجزيه و تحليل شد، كه در اين فرآيند از شاخصهاي آمار توصيفي و استنباطي از جمله فراواني، درصد، انحراف معيار و ميانگين و آزمون آماري t تك متغيره، استفاده شده است.
نتايج بدست آمده بيانگر آن است که 1- میانگین میزان تکریم مشتریان در میان مشتریان بانک اقتصاد نوین بیشتر بوده است 2- میانگین میزان شایستگی و مهارت کارکنان در میان مشتریان بانک اقتصاد نوین بیشتر بوده است، 3- میانگین میزان گستردگی شعب در میان مشتریان بانک اقتصاد نوین بیشتر بوده است4- میانگین میزان نحوه ی پاسخگویی و ارائه ی خدمات در میان مشتریان بانک اقتصاد نوین بیشتر بوده است
كلمات کليدي: بانک خصوصی اقتصاد نوین، بانک دولتی ملی، عوامل موفقیت
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: بانک دولتی ملی, عوامل موفقیت, كلمات کليدي: بانک خصوصی اقتصاد نوین
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی مقایسه ای عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی و بانک خصوصی اقتصاد نوین (مطالعه موردی استان اصفهان)” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.