%34تخفیف
دانلود پروژه:تاثیر انواع تفکر تاکتیکی در تبلیغات برند های برتر جهان (
تعداد192صفحه در فایل word
کارشناسیارشد
رشته ارتباط تصویری
تاثیر انواع تفکر تاکتیکی در تبلیغات برند های برتر جهان (
چکیده
تبلیغاتبهمنزلهیکیازالزاماتدهکدهجهانیبهتفکرجهانیوعملکردمحلینیازدارد. بهمعنایدیگرمسئلهمهمدرتبلیغاتجهانیاستفادهازاستانداردهاییکسانوبهرهجوییازنظراتمحلیوبومی ) برگردانپیامبهپیامهایمحلی،فرهنگها،ارزشهایآنها ( دربازاراست.زماناستفادهازتبلیغاتمحلیوجهانیبستگیبهاهدافشرکتهادارد . اکثرشرکتهایبزرگازهردوروشبهرهمیبرندومدیرانباهوشتر،باتحقیقوتفحصیکهدراینزمینهدارند،زماناستفادهازهریکازایندوروشرامیدانندوبیشترینبهرهرامیبرند.
دراینپژوهشسعیبرآناستتاباانواعشیوهها،شگردهاوتاکتیکهایتبلیغاتیوتاثیرآنهابرفروشآشناشویم. مطالعهآراءاندیشمنداناینحوزه،تحقیقاتبازاریابیوجامعهشناسیمدیریتازارکاناینمطالعهنظریمیباشد.ازآنجاکهبرندهایجهانیبرایدستیابیبهبیشترینسهمبازار،ازانواعتاکتیکهایبازاریابیوتبلیغاتیبهرهمیبرند،دراینپژوهشموفقیتهایشرکتجهانیسامسونگدراینزمینه،بهعنوانمطالعهموردیجهتدرکتجاربشرکتهایمعتبربرایپیوستنبهسازمانتجارتجهانیمدنظرقرارگرفتهاستوجامعهآماریپژوهشبرمحصولاتشرکتسامسونگمتمرکزگردیدهاست .
نتایجاینپژوهشنشانمیدهد،درپارهایمواردحساسیتفرهنگیبرخیمناطقبسیاربالاستومستلزمبرگردانپیامهابهزبانمخاطباستویابرایبدستآوردننتایجبهترازتبلیغاتکاملامنطقهای،بااستفادهازانواعترویجاتمانندمسابقاتوبختآزمایی،انواعتخفیفات،ترویجاترویدادی )ایامومناسبتها،جشنهایمخصوصهرمنطقه( وازاینگونهمواردنهایتبهرهرامیبرند. ازاینروکارشناسانمحلیبایدتوجهداشتهباشندجلوگیریازاشاعهفرهنگمصرفگراییبهسبکغربوتقویتفرهنگبومی،ملیوگسترشآنبزرگترينخدمتبهكشورمیباشد.
درطولاینپژوهشسعیشدهبامطالعهزمینههایمختلفکارکردشرکتسامسونگ،شاخصهایعملکرد،ارزیابیهایآماری،میدانیوبرخیازآثاربهاجرادرآمدهموفقآندرایرانوجهانراجهتارتقاءتجاربکارشناسانفروشوتبلیغاتکشورعزیزمانمطرحبنماییم.بنابراینروشاینپژوهشتلفیقیازروشهایتحلیلی،اسنادیومیدانیمیباشد.
کلیدواژهها
تبلیغاتجهانی،تبلیعاتمحلیوبومی،برندبرتر
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروژه:تاثیر انواع تفکر تاکتیکی در تبلیغات برند های برتر جهان (” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.