: « اولویت بندی استراتژی های رقابتی شرکت های تولیدی با روش »(مطالعه موردی: شرکت های گروه صنعتی پارس آرا آمل)PROMETHEE-SWOT
تعداد 144 صفحه فایل word
چکیده
رقابت سخت وفشرده،تغییرات مداوم ونبود ثبات وعدم اطمینان محیطی،به وجودآمدن نیازهای جدیدودرنتیجه خلق بازارهای جدید،تغییرات سریع تکنولوژیکی ونیاز به یادگیری مداوم کارکنان وسازمان هادر بازار کنونی سبب گشته که به منظورانطباق وسازگارنمودن سازمان نسبت به تغییرات محیطی،
می بایست استراتژیهایی متناسب ومقتضی در بخشها و واحدهای مختلف اتخاذ نمود و با ایجاد مزیت رقابتی وخلق نوآوری در ارزش نسبت به رقبا به بازار مناسبی دست یابیم.در این تحقیق که با هدف اولویت بندی استراتژی های رقابتی در سازمانهای تولیدی(مطالعه موردی در گروه پارس آرا) می باشد از لحاظ ماهیت در زمره تحقیقات توصیفی و غیرآزمایشی(میدانی و پیمایشی) قرار داشته است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار DECISION LAB بیانگر آن است سازمانهای گروه پارس آرا استراتژی های مختلفی را بر مبنای رقابتی بودن به کار گرفته اما ترتیب و اولویت بکارگیری بسیار مهم بوده که بر بازار هدف، توان سازمانها،پیشبرد مناسب اهداف و در نهایت رضایت هر چه بیشتر مشتریان تاثیر مستقیم و معنادار دارد.
واژگان كليدي:
اولویت بندی، استراتژیهای رقابتی، شرکت های تولیدی،متدلوژیPROMETHEE.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.