فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 1
۱-۲بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………. 2
۱-۳اهمیت وضرورت پژوهش……………………………………………………………………………….. 3
۱-۴چهارچوب نظری پژوهش………………………………………………………………………………… 4
۱-۵اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………… 5
۱-٦فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………………….. 6
۱-٧تعاریف نظری وعملیاتی متغیرهای پژوهش………………………………………………………….. 6
۱-۸ قلمروپژوهش………………………………………………………………………………………………. 9
فصل دوم:مروری برادبیات پژوهش
٢–۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………… 12
۲-۱-۱تعريف اقدامات مدیریت دانش………………………………………………………………………. 12
٢-۱-٢تعریف دانش…………………………………………………………………………………………….. 16
۲-۱-۳تعریف مدیریت دانش…………………………………………………………………………………. 19
۲-۱-۴سیرتاریخی مفاهیم مطرح در زمینه مدیریت دانش……………………………………………….. 20
۲-۱-۵ ابعاد مدیریت دانش……………………………………………………………………………………. 22
۲-۱-6اهمیت اقدامات مدیریت دانش در سازمان………………………………………………………… 23
۲-۱-7 مدل ها و نظریه های مدیریت دانش………………………………………………………………. 25
۲-2تعریف عملکرد شغلی…………………………………………………………………………………….. 34
۲-2-1اهمیت عملکرد شغلی………………………………………………………………………………….. 36
۲-2-2نظريات مختلف در زمینه عملکرد شغلی…………………………………………………………… 36
۲-3 جو اخلاقی…………………………………………………………………………………………………. 39
2-3-1تعريف اخلاق…………………………………………………………………………………………… 39
٢-3-2سیر تاریخی و مفاهیم مطرح در جو اخلاقی……………………………………………………… 41
۲-3-3 ابعاد جو اخلاقی……………………………………………………………………………………….. 44
۲-3-4تبیین نظریات جو اخلاقی از نگاه ویکتور و کولن……………………………………………….. 46
٢–3-5اهمیت اخلاق در سازمان……………………………………………………………………………… 50
۲-4جو اخلاقی و مدیریت دانش…………………………………………………………………………….. 51
۲-5مدیریت دانش و عملکرد…………………………………………………………………………………. 51
٢–6پيشينه ي پژوهش هاي انجام شده داخلی و خارجی……………………………………………… 52
۲-7نتیجه گیری از پژوهش های انجام شده………………………………………………………………… 56
فصل سوم:روش اجرای پژوهش
۳-۱مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. 59
۳-٢روش پژوهش………………………………………………………………………………………………. 59
۳-۳جامعه آماری پژوهش……………………………………………………………………………………… 60
۳-3-1روش نمونه گيري وبرآوردحجم نمونه……………………………………………………………… 60
۳-4 روش وابزارجمع اوری داده های پژوهش…………………………………………………………… 61
۳-5معرفی پرسشنامه ی تحقیق……………………………………………………………………………….. 62
۳-5-۱روایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………. 63
۳-5-٢پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………. 64
۳-6روش تجزیه تحلیل داده هاي پژوهش…………………………………………………………………. 64
3-7 الگوریتم اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………… 65
فصل چهارم:جمع آوری وتجزیه تحلیل داده های پژوهش
۴-۱مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. 67
۴-٢توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان………………………………………………… 67
۴-٢-۱توصیف دانشگاه های مورد بررسی…………………………………………………………………. 67
۴-٢-٢توصیف سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………….. 68
۴-٢-۳توصیف جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………………………….. 69
۴-٢-۴توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………. 70
۴-٢-۵ توصیف وضعیت تاهل پاسخ دهندگان…………………………………………………………….. 71
۴-٢-٦ توصیف سابقه ی کار پاسخ دهندگان………………………………………………………………. 72
۴-۳ توصیف متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………. 73
۴-4آزمون نرمالیته……………………………………………………………………………………………….. 80
۴-5بررسی مدل تحقیق…………………………………………………………………………………………. 81
۴-5-1بررسی مدل تحقیق در حالت استاندارد…………………………………………………………….. 81
۴-5-2بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری…………………………………………………. 82
۴-5-3نتایج تحلیل مسیر……………………………………………………………………………………….. 83
۴-5-4 بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق…………………………………. 84
۴-6ازمون فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………. 85
فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات
٥-۱ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 88
٥-٢ نتايج آمارتوصیفی………………………………………………………………………………………….. 88
٥-۳نتايج استنباطی……………………………………………………………………………………………….. 92
٥-۴ پیشنهادات برمبناي نتایج فرضیه ها…………………………………………………………………….. 94
٥-۵ محدوديت هاي پژوهش…………………………………………………………………………………. 98
٥-٦ پیشنهادات برای پژوهش های آينده…………………………………………………………………… 99
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………. 100
منابع انگليسي…………………………………………………………………………………………………….. 104
پیوست ها…………………………………………………………………………………………………………. 107
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق برگرفته…………………………………………………………………….. 5
شکل 1-2: ساختار کلی پایان نامه……………………………………………………………………………. 10
شکل 2-1: نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش………………………………………………………. 27
شکل 2-2 : راهبردهای مدیریت دانش……………………………………………………………………… 29
شکل 2-3 : نقش اعتماد در توزیع دانش…………………………………………………………………… 30
شکل 2-4 : مدل هفت سی……………………………………………………………………………………. 30
شکل 2-6 : الگوی فرایند مدیریت دانش…………………………………………………………………… 31
شکل 2-7 : مراحل مدیریت دانش…………………………………………………………………………… 33
شکل 2-8 : عوامل موثر بر مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران……………………………… 34
شكل 2-9 : ابعاد جو اخلاقي…………………………………………………………………………………. 50
شکل 3-1 الگوریتم اجرای تحقیق……………………………………………………………………………. 65
|