%41تخفیف

دانلود :بررسی تأثیر ارزش­ها و سبک­های زندگی در گرایش به ورزش دانش­آموزان مدارس متوسطه­ی شهرستان تبریز

تعداد139 صفحه در فایل word

کارشناسی ارشد در رشته­ی مدیریت ورزشی

 

بررسی تأثیر ارزش­ها و سبک­های زندگی در گرایش به ورزش دانش­آموزان مدارس متوسطه­ی شهرستان تبریز

واژگان کلیدی: ارزش­ها، سبک­های زندگی، ورزش

چکیده: هدف کلی این تحقیق بررسی تأثیر ارزش­ها و سبک­های زندگی در گرایش به ورزش دانش­آموزان مدارس متوسطه­ی شهرستان تبریز می­باشد.

در این تحقیق “ارزش­ها و سبک­های زندگی” به عنوان متغیر مستقل و “گرایش به ورزش” به عنوان متغیر وابسته مطرح هستند. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی و از نوع پیمایشی است.

جامعه آماری تحقیق تمامی دانش­آموزان متوسطه شهر تبریز را شامل می­شود. جامعه آماری تحقیق مورد نظر از میان دانش­آموزان کل مقاطع متوسطه دولتی و غیردولتی شهر تبریز بوده که شامل متوسطه عمومی، هنرستان فنی، بازرگانی و حرفه­ای، کشاورزی و کارودانش می­باشد. کل جمعیت آماری تحقیق مورد نظر، تعداد 70829 دانش­آموز بوده که ناحیه 4 با 16339، و ناحیه 5 با 11382 دانش­آموز به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد دانش­آموز را دارا بودند.

حجم نمونه­ی آماری پژوهش با توجه به فرمول کوکران برابر با 382 نفر برآورد شد.

برای جمع­آوري اطلاعات از پرسش­نامه­ استفاده شد، که این پرسش­نامه حاوی 38 سؤال در 2 بخش بود. بخش اول شامل4 سؤال مربوط به اطلاعات جمعیت­شناختی؛ بخش دوم شامل پرسشنامه­ی استاندارد ارزش­ها و سبک­های زندگی افراد کورکوران و فیشر (2000)، در قالب 9 زیرمقیاس و34 سوال بود.

برای اطمینان از این‌که پرسش‌نامه­ی مورد استفاده در این پژوهش قابلیت اجرا دارد، بین ده نفر از متخصصین مدیریت ورزشی قرار گرفت و پس تأیید متخصصان مورد استفاده قرار گرفت.

پایایی پرسشنامه­ی مورد استفاده با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برابر با 91/.  به دست آمد که نشان از پایایی بالای پرسشنامه­ی مورد استفاده دارد.

تجزيه و تحليل داده­ها با استفاده از آمار توصيفي و استنباطي به عمل آمد. با استفاده از جداول فراواني و نمودارها به تجزيه و تحليل داده­هاي جمعيت شناختي پرداخته شد و در بخش آمار استنباطی از آزمون کلموگروف اسمیرنف جهت مشخص کردن نرمال بودن جامعه­ی آماری و از آزمون رگرسیون لجستیک برای بررسی و آزمون فرضیه­ها استفاده شد.

یافته­های پژوهش نشان داد، يادگيري، مدگرايي، شور و اشتیاق، کمي‌گرایی، توانائی فکری و جسمی و توانایی ساختن در گرایش نوجوانان به ورزش تأثیر معکوس معنی‌داری دارد؛ اما تنوع، مسئولیت­پذیری، و تاریخ و مذهب در گرایش نوجوانان به ورزش تأثیر معنی‌داری ندارد.

فهرست مطالب

عنوان .‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌..‌‌..‌..‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌…‌.‌‌.‌‌. صفحه

فصل اول 2

1-1 مقدمه 3

2-1 بیان مسأله…………………………………. …………………………………. 2

3-1 ضرورت و اهمیت تحقیق…………………………. …………………………. 7

1-4 اهداف تحقیق 9

1-4-1 هدف کلی تحقیق 9

2-4-1اهداف اختصاصی 9

5-1 فرضیه های تحقیق…………………………….. …………………………….. 9

1-6 قلمرو تحقیق……………………………….. ………………….. 10

1-6-1 قلمرو زمانی……………………………… 10

1-6-1 قلمرو مکانی……………………………… 10

1-7متغیرها 10

8-1 تعریف واژگان(مفهومی – عملیاتی)………………. ………………. 10

فصل دوم. ..13

2-1 مقدمه ..14

2-2 هویت اجتماعی…………………………. 15

3-2 مفهوم ارزش………………………………… 14

4-2 ارزش ها و شخصيت………………………… 19

5-2 ارزش­های شخصی از دیدگاه شوارتز  ‌ 20

2-6  عوامل مؤثر بر تغيير ارزش ها……………………………………………………………………………………………………………….22

2-7 مبانی اسلامی در تربیت ارزش­ها…………………………………………… 24

2-8 ارزش­ها و تحول ارزشی …………………………………………… 26

2-9 سبک­زندگی…………………………………………………………………….. 28

2-10 نظر اندیشمندان غربی درباره سبک زندگی…………………………………………………………………….. 35

2-10-1 ماکس وبر 35

2-10-2 جرج زیمل 35

2-10-3 تورستین وبلن 37

2-10-4 پی­یر بوردیو 38

2-10-5 آنتونی گیدنز 41

2-10-6 دیوید چاینی 42

2-10-7 داگلاس هالت 43

2-11 سبک زندگی اسلامی…………………………………………………………………….. 44

2-12 نظر اندیشمندان مسلمان…………………………………………………………………….. 45

2-13 ورزش و گرایش به ورزش…………………………………………………………………….. 47

2-14 پیشینه تحقیق 50

2-14-1تحقیقات انجام شده در داخل کشور……………. 50

2-14-2 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور………… 55

2-15 جمع‌بندی 57

فصل سوم 58

3-1 مقدمه 59

3-2 روش تحقیق 59

3-3 جامعه‌ی آماری تحقیق 59

3-4 نمونه‌ی آماری تحقیق 59

3-5 روش نمونه­گیری…………… 59

3-6 ابزار و روش گردآوری اطلاعات 60

3-7 سنجش روایی 60

3-8 سنجش پایایی 61

3-9 روش تجزيه و تحليل اطلاعات 61

 فصل چهارم………………………………………. ………………………………………. 62

4-1 مقدمه 63

4-2 توصیف داده‌ها 63

4-3 بررسي نرمال بودن توزيع نمرات متغیرها 72

4-4 آزمون فرضیه­ها 73

4-4-1 آزمون فرضیه­ی 1 73

4-4-2 آزمون فرضیه­ی 2 74

4-4-3 آزمون فرضیه­ی 3 75

4-4-4 آزمون فرضیه­ی 4 76

4-4-5 آزمون فرضیه­ی 6 76

4-4-6 آزمون فرضیه­ی 6 76

4-4-7 آزمون فرضیه­ی 7 78

4-4-8 آزمون فرضیه­ی 8 78

4-4-9 آزمون فرضیه­ی 9 79

4-4-10 آزمون فرضیه­ی 10 80

فصل پنجم………………………………………… ………………………………………… 82

5-1 مقدمه 83

5-2 خلاصه‌ی تحقیق 83

5-3 نتایج تحقیق 85

5-4 بحث 86

5-5 جمع‌بندی 87

5-6 محدودیت‌های تحقیق 89

5-6-1 محدودیت‌های قابل کنترل 89

5-6-2 محدودیت‌های غیرقابل کنترل 89

5-7 پیشنهادهای تحقیق 89

5-7-1 پیشنهادهای کاربردی تحقیق 89

5-7-2 پیشنهادهای پژوهشی تحقیق 90

 

 

فهرست نمودارها

عنوان .‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌ صفحه

نمودار (1-4). توزیع فراوانی جنسیت…………………………………………………….‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌..‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌..‌‌.‌.‌.‌‌.‌‌.63

‌نمودار (2-4) توزیع فراوانی سن‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌…‌..‌.‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌..‌‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌‌.‌.‌‌.‌‌………….‌‌‌.‌….‌‌.‌‌‌‌.64

نمودار (3-4)‌ توزیع فراوانی مقطع تحصیلی‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌…‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌………….‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌..‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌…‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..64

نمودار (4-4) . توزیع فراوانی فعالیت ورزشی.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌…‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌…‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌‌‌‌.‌.65

نمودار (5-4) شاخص های توصیفی یادگیری‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌…‌……………………‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌..‌.‌.66

نمودار (6-4) شاخص های توصیفی تنوع.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌….‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌………..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌..66

نمودار (7-4) . ‌ شاخص های توصیفی مدگرایی.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌…‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌..‌.67

نمودار (8-4) شاخص های توصیفی مسئولیت پذیری.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…‌………………..‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.68

نمودار (9-4). شاخص های توصیفی توجه به تاریخ و مذهب.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌…‌…‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌…………….‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.68

نمودار (10-4). شاخص های توصیفی شور و اشتیاق……………‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌…‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌..‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌..‌‌.‌.‌.‌‌.‌‌.69

‌نمودار (11-4) شاخص های توصیفی کمی گرایی‌.‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌..‌‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌‌.‌.‌‌.‌‌………….‌‌‌.‌….‌‌.‌‌‌‌.70

نمودار (12-4)‌ شاخص های توصیفی توانایی فکری و جسمی.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌..‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌…‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..70

نمودار (13-4) شاخص های توصیفی توانایی ساختن…………..‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌…‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌‌‌‌.‌.71

فهرست اشکال

عنوان .‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌ صفحه

شکل (1-2). مدل تحلیلی بوردیو از سبک زندگی………………………………………………………………………………………………………………………….40
فهرست جداول

عنوان .‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌‌صفحه

جدول (1-4) توزیع فراوانی جنسیت…………………………………………‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.62

جدول (2-4) توزیع فراوانی سن……………………………………………………………………………….. ‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌…….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.63

جدول (3-4) توزیع فراوانی مقطع تحصیلی……………………………………….. .‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…..‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌….‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.64

جدول (4-4)توزیع فراوانی فعالیت ورزشی…………………………………………………………..‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌‌‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌……‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.65

جدول (5-4)جدول شاخص های توصیفی یادگیری……………………………………… ‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌……‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌‌‌.‌..65

جدول (6-4) جدول شاخص های توصیفی تنوع……………………………………………………………‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌…..‌.‌.‌.‌…….‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌‌..‌‌‌.66

جدول (7-4) جدول شاخص های توصیفی مد گرایی………………………………………………………….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌…….‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌.67

جدول (8-4) جدول شاخص های توصیفی مسئولیت پذیری……………………………………………………………………………… ‌.‌‌.‌…………‌.67

جدول (9-4) جدول شاخص های توصیفی توجه به تاریخ و مذهب ‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌..‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌….‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌..‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.68

جدول (10-4) جدول شاخص های توصیفی شور و اشتیاق.‌…‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌……….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…‌.‌.‌‌..‌.‌.69

جدول (11-4) جدول شاخص های توصیفی کمی گرایی…………..‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌…..‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.69

جدول (12-4) جدول شاخص های توصیفی توانایی فکری و جسمی…………………………………….. ‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌…‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌…….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.70

جدول (13-4) جدول شاخص های توصیفی توانایی ساختن……………………….. .‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌….‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…..‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌….‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.71

جدول (14-4) نتایج آزمون کلوگروف- اسمیرنف برای بررسی نرمال بودن توزیع نمرات…………………………‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌……‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.72

جدول (15-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر یادگیری در گرایش به ورزش.‌.‌..‌.‌.‌.‌….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌……..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌‌‌.‌..73

جدول (16-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر یادگیری در گرایش به ورزش.‌.‌.‌.‌.‌………‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌‌..‌‌‌.73

جدول (71-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر تنوع در گرایش به ورزش.‌.‌.‌.‌..‌…….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌…….‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌.73

جدول (81-4) جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر تنوع در گرایش به ورزش………………………………………..‌‌.‌…………‌.74

جدول (91-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر مدگرایی در گرایش به ورزش ‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌………………..‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.74

جدول (20-4)جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر مد گرایی در گرایش به ورزش ‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌………………..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…‌.‌.‌‌..‌.‌.74

جدول (12-4 آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر مسئولیت پذیری در گرایش به ورزش ‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…………‌.‌.‌.‌…‌.‌.‌.‌.‌.75

جدول (22-4)جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر مسئولیت پذیری در گرایش به ورزش ‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…………..‌.‌…….‌..‌.‌.‌.‌.‌.75

جدول (32-4)آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر توجه به تاریخ و مذهب در گرایش به ورزش………….‌.‌.‌.‌.‌.76

جدول (42-4)جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر توجه به تاریخ و مذهب در گرایش به ورزش.‌.‌.‌‌.‌.‌‌‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌…………‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.76

جدول (52-4)آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر شور و اشتیاق در گرایش به ورزش.‌……‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌‌‌.‌..77

جدول (62-4) جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر شور و اشتیاق در گرایش به ورزش.‌.‌.‌…….‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌..‌…………..‌.‌.‌.‌‌..‌‌‌.77

جدول (72-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر کمی گرایی در گرایش به ورزش ‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌…….‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌.77

جدول (82-4) جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر کمی گرایی در گرایش به ورزش……………………………….‌‌.‌…………‌.77

جدول (92-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر توانایی فکری و جسمی در گرایش به ورزش.‌.‌.‌.‌…….‌‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.78

جدول (30-4) جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر توانایی فکری و جسمی در گرایش به ورزش ‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌..‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…‌.‌.‌‌..‌.‌.78

جدول (31-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر توانایی ساختن در گرایش به ورزش.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌……….‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.79

جدول (32-4)جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر توانایی ساختن در گرایش به ورزش.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌………‌‌.‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌..‌.‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.79

جدول (33-4) آزمون معنی داری مدل رگرسیون لجستیک برای تأثیر در گرایش نوجوانان به ورزش ‌.‌‌.‌‌…………………‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌….‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.80

جدول (34-4)جدول ضرایب رگرسیون لجستیک برای تأثیر گرایش نوجوانان به ورزش……………….‌.‌..‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌.‌…..‌.‌.‌‌.‌‌.‌‌‌.‌.‌‌.‌‌.‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌.‌.‌.‌‌….‌.‌‌‌.‌.‌.‌.‌.‌.80

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...
enemad-logo