%34تخفیف
بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند بانک سینا در میان مشتریان (مطالعه موردی: شعب شهر کرمانشاه)
تعداد 152صفحه در فایل word
کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول (M.A)
بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند بانک سینا در میان مشتریان
(مطالعه موردی: شعب شهر کرمانشاه)
چکیده:
در سالهای اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شرکت ها در درون محصولات و خدمات نیست ، بلکه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است که ارزش واقعی را در ذهن مشتریان پدید می آورد. پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند بانک سینا درمیان مشتریان این بانک در شهرکرمانشاه صورت گرفته است؛ این تحقیق بر حسب هدف یک تحقیق کاربردی و از نظر نحوهی گردآوری دادهها توصیفی _ پیمایشی میباشد. بر این اساس نمونهای مشتمل بر 384 نفر از مشتریان بانک سینا به شیوه ای تصادفی ساده انتخاب گردید و بررسی شدند. مدل مفهومی تحقیق بر مبنای مطالعات نظری طراحی و بر مبنای آن پرسشنامهای محقق ساخته طراحی گردید، سپس دادههای جمعآوری شده با استفاده از آزمون ضریب هم بستگی و مدل یابی معادلات ساختاری مورد بررسی قرار گرفت. نرم افزار مورد استفاده در این تحقیق Spss21, Amos میباشد. نتایج بررسی نشان داد که هر یک از ابعاد تحقیق شامل : کیفیت ارائه خدمات، تقویت ارزَش ویژه برند، مسئولیت اجتماعی، رفتار نیروی انسانی به غیر از یک متغیر (تبلیغات بانک ) بر بهبود تصویر برند بانک سینا اثر مثبت و معناداری دارند. در نتیجه تأکید روی کیفیت ارائه خدمات بانک مزیتهای زیادی را برای بانک سینا فراهم میکند هر چه خدمات ارائه شده توسط بانک سینا با کیفیت تر باشد مسئولیت اجتماعی بانک مضاعف تر باشد و رفتار نیروی انسانی کارکنان بانک مطلوب تر باشد؛ تصویر برند بانک سینا نیز بهبود خواهد یافت.
کلید واژه : برند، بهبود تصویر برند، بانک سینا، مشتریان بانک، شهرکرمانشاه
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: بانک سینا, بهبود تصویر برند, شهرکرمانشاه, کلید واژه : برند, مشتریان بانک