فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده س
فصل اول. 3
کلیات… 3
1-مقدمه. 4
2-بیان مساله. 4
3-اهمیت و ضرورت موضوع. 6
4-اهداف تحقیق.. 7
الف)اهداف اصلی تحقیق.. 7
ب)اهداف فرعی تحقیق.. 7
5-سوالات اصلی مربوط به فرضیه ها 8
الف)سوالات فرعی مربوط به فرضیه ها 8
6-فرضیات… 8
7-قلمرو تحقیق.. 9
8-قلمرو موضوعی.. 9
9-قلمرو مکانی.. 9
10-مفاهیم نظری.. 10
تعریف بیمه. 10
موضوع بيمه: 11
نفع بيمهاي: 11
فرانشيز: 11
مفهوم خسارت در بيمه 12
تجزیه و تحلیل بازار: 13
انتخاب بازارهای هدف: 13
هیه ترکیب عناصر بازاریابی: 13
تلاشهای بازاریابی: 13
بازاريابي: 14
مفاهیم عملیاتی.. 15
11-جمع بندی فصل.. 16
فصل دوم. 17
ادبیات تحقیق.. 17
مقدمه. 18
گفتار اول – تعاریف و مفاهیم. 18
تعريف برنامه ریزی.. 18
بازاریابی.. 19
هزينه ها 21
منافع. 22
گفتاردوم- ويژگيهاي برنامه ریزی.. 26
انواع برنامه ريزي.. 26
برنامهریزی راهبردی.. 27
برنامه ريزي استراتژيك… 27
تاریخچه برنامه ریزی استراتژیک… 28
برنامه ريزي استراتژيك چگونه انجام ميشود؟. 29
مزاياي برنامه ریزی استراتژيك… 29
ويژگيهاي برنامه ريزي استراتژیک… 30
برنامه ريزي استراتژیک در بخش دولتي.. 31
سطوح فرآيند برنامه ريزي استراتژيك سازماني.. 32
مدل های برنامه ریزی استراتژی.. 33
مدل میتنزبرگ… 33
مدل BCG (گروه مشاوران بوستون) 33
مدل تدوین استراتژی GE (جنرال الکتریک) 34
مدل پروتر. 36
مدل SWOT.. 37
مدل CMS.. 39
مدل برایسون. 40
مدل فرآیند استراتژیک… 45
مدل کارت امتیازی موزون BSC.. 45
دلایل عدم اجرای استراتژی های تدوین شده در سازمان. 45
عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک شرکت… 46
فرآيند برنامه ريزي استراتژيك… 48
بيانيه ماموريت و بیانیه چشم انداز. 51
چشم انداز: 51
ماموریت: 51
طرح كلي برنامه ريزي استراتژيك.. 52
فرآيند برنامه ريزي استراتژيك.. 52
ابزار ها و رويكردهاي برنامه ريزي استراتژيك.. 52
تحليل موقعيت.. 52
اهداف موضوعات و هدف.. 52
گفتارسوم-انواع بازاریابی و استراتژی بازاریابی.. 52
– بازاریابی شبكهای.. 52
– بازاریابی هدفمند. 53
ترویج تاکتیک… 53
استراتژی بازاریابی.. 59
گفتارچهارم-استراتژي بازاريابي خدمات بيمه. 65
بازاریابی ارتباطات 65
تعریف اهداف ارتباطی 65
استفاده از تبلیغات 66
حضور نمایشگاهی 66
خرید آدرسها 66
دو انتخاب، پیش رو. 70
فهمیدن و استاد شدن در این مهارت:. 73
آیا مشتری احتمالی شما قبول دارند و اعتراف می کند که -مشکلی دارد؟. 74
دست وپا زدن و تقلا کردن در برنامه های بازاریابی خود رامتوقف کنیم! 75
چه چیزی در تمامی برنامه های “ایجاد و تولید تماس” های ماوجود دارد؟. 77
تأثیر تمامی این شرایط و اخبار بد بر میزان توانایی ما دریافتن و جذب مشتریان احتمالی جدید و گذاشتن قرار ملاقات و بستن فروش، چگونه است؟. 78
برای مشتریان احتمالی خود، کارگاه های آموزشی رایگان برگزار کنیم! 80
بهترین راه برای ایجاد تماس های جدید در کار فروشندگی بیمه برای داشتن فروشهای جدید، چیست؟ 81
برترین متدهای تولید تماس (به علاوه نکات ناگفته) 83
– متدها تبلیغاتی بیشتر در تولید تماس… 93
گفتار پنجم -آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP دربیمه. 111
آمیزه بازاریابی.. 113
آمیزه موفق بازاریابی 119
ایجاد تمایز 120
فروش از طریق همه کانالها 120
نرمافزارها 120
جستجو در اینترنت… 120
تاثير اينترنت برآميخته بازاريابي.. 120
زمان ايجاد اعتماد مشتري.. 122
قدرت درحال افزايش مشتريان. 122
تركيب عناصر بازاريابي.. 124
الف) محصول را مي توان بدين گونه تعريف كرد: 124
ب) قيمت: 125
ج) توزيع (مكان): 126
د) ترفيع (ترويج و گسترش): 128
پست مستقيم، هميشه در نقطه هدف… 130
گفتار ششم-آمیخته بازاریابی با مدل ارزيابي عملكرد سازمانها درسیستم الكترونيكي.. 131
سازمانهاي كوچك و متوسط و تجارت الكترونيكي:. 135
مدلهاي ورود سازمانهاي كوچك و متوسط به تجارت الكترونيكي.. 136
ارائه مدلي براي ارزيابي عملكرد سازمانهاي كوچك و متوسط در ورود به تجارت الكترونيكي:. 137
2-مدل پيشنهادي.. 139
-تشريح اجزاء مدل پيشنهادي:. 140
3- عوامل سازماني:. 142
4- سيستم هاي بين سازماني:. 142
تعيين اعتبار مدل پيشنهادي.. 144
تاثير آمادگي الكترونيكي بر شاخصهاي مالي عملكرد. 144
گفتار هفتم- سابقه تحقیقات انجام شده درباره موضوع. 149
الف)پیشینه داخلی: 149
ب) پیشینه خارجی.. 150
جدول چهارچوب نظری.. 152
نتیجه گیری.. 154
فصل سوم. 155
روش کار. 155
مقدمه. 156
-جامعه و نمونه آماری.. 156
نمونه های تحقیق.. 156
متغیرها و چارچوب نظری تحقیق.. 157
فرضیه های تحقیق.. 158
فرضیات… 158
ابزار گردآوری اطلاعات… 159
روش تحقیق.. 159
روايي: 159
قابليت اعتماد پرسشنامه. 160
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات… 160
فصل چهارم. 161
تجزیه و تحلیل یافته ها 161
مقدمه. 162
تبیین نظری و فرضیه ها:. 163
رضایت مشتری.. 167
عملکرد و رضایت… 169
الف)اطلاعات توصیفی پژوهش… 169
فصل پنجم. 179
بحث،نتیجه گیري و پیشنهادات… 179
انعطاف پذیری در نحوة پرداخت حق بیمه: 183
افزایش سرمایة اصلی بیمة عمر (سرمایة فوت): 183
تعدیل سرمایة اندوخته بیمة عمر: 184
كاهش سرمایة بیمه عمر و یا تقلیل نرخ تعدیل: 184
مزیت ویژه در پرداخت سرمایة فوت و اندوختة بیمه نامه: 184
پوشش بیمه تكمیلی ناشی از حادثه: 184
معافیت از پرداخت حق بیمه به علت از كار افتادگی: 185
بیمه بیماریهای صعب العلاج: 185
سرمایه گذاری مناسب: 185
دسترسی به اندوحته حاصل از سرمایه گذاری: 185
دریافت وام: 186
ضمانت سودآوری: 186
میزان مشاركت مشتری در سرمایه گذاری های شركت بیمة كارآفرین : 186
مطمئن، بدون ریسك و معاف از مالیات: 187
بیمة مستمری و بازنشستگی: 187
پشتوانة و اعتبار مالی شركت بیمة كارآفرین: 187
نتیجه گیری.. 189
پيشنهادات… 192
منابع. 194
فهرست اشكالفصل دوم |
||
شكل 1 : مقايسه بين هزينه ها و فايده ها …………………………………………………………………………… |
20 |
|
شكل 2 : سيستم ارائه ارزش به مشتري ……………………………………………………………………………… |
24 |
|
شكل 3 : سطوح برنامه ريزي استراتژيك سازماني ………………………………………………………………. |
32 |
|
شكل 4 …………………………………………………………………………………………………………………………. |
33 |
|
شكل 5 : سهم نسبي بازار ………………………………………………………………………………………………. |
34 |
|
شكل 6 : توان رقابتي ……………………………………………………………………………………………………… |
35 |
|
شكل 7 …………………………………………………………………………………………………………………………. |
36 |
|
شكل 8 ………………………………………………………………………………………………………………………… |
37 |
|
شكل 9 …………………………………………………………………………………………………………………………. |
38 |
|
شكل 10 ……………………………………………………………………………………………………………………… |
44 |
|
شكل11 ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
45 |
|
شكل 12 : چهارچوب كارت اعتباري ……………………………………………………………………………….. |
47 |
|
شكل 13 ……………………………………………………………………………………………………………………… |
60 |
|
شكل 14 : مراحل رشد اينترنت ……………………………………………………………………………………….. |
132 |
|
شكل 15 : يك مدل اتخاذي تكنولوژي نوعي با رويكرد عاملي …………………………………………….. |
138 |
|
شكل 16 : مدل پيشنهادي براي ورود سازمان هاي كوچك و متوسط به تجارت الكترونيكي …….. |
139 |
|
شكل 17 : مراحل تبيين شاخص ها …………………………………………………………………………………. |
140 |
|
جدول (2-1)رده بندي سازمانهاي كوچك و متوسط………………………………………………………….. |
133 |
|
جدول(2- 2 ) پيش بيني حجم معاملات در تجارت الكترونيكي…………………………………………. |
135 |
|
جدول (2-3) تحليل آماري هر يك از عوامل مورد بررسي در انواع مطالعات صورت گرفته…. |
136 |
|
جدول (2- 4 )شاخص هاي مربوط به الزامات فني……………………………………………………………. |
141 |
|
جدول (2-5 ) مولفه هاي مرتبط با عوامل سازماني……………………………………………………………. |
142 |
|
جدول (2- 6 ) مولفه هاي مربوط به سيستم هاي بين سازماني…………………………………………… |
142 |
|
جدول (2-7) شاخص هاي مرتبط با مولفه هاي عملكرد…………………………………………………… |
143 |
|
جدول (2-8)نحوه تاثير متغيرهاي مستقل بر متغيرهاي وابسته مالي……………………………………… |
145 |
|
جدول (2-9)نحوه تاثير متغيرهاي مستقل بر متغيرهاي وابسته كاربر…………………………………….. |
146 |
|
جدول (2-10)نحوه تاثير متغيرهاي مستقل بر متغيرهاي وابسته فرآيند…………………………………. |
147 |
|
جدول (2-11)نحوه تاثير متغيرهاي مستقل بر متغيرهاي وابسته رشد و يادگيري…………………… |
148 |
|
جدول(4-1)میزان فراوانی و در صد فراوانی نمونه ها از نظر جنسیت…………………………………….. |
170 |
|
جدول(4-2) میزان فراوانی نمونه ها از نظر سابقه کار………………………………………………………….. |
171 |
|
جدول(4-3)میزان فراوانی نمونه ها از نظر سطح تحصیلات…………………………………………………. |
173 |
|
جدول(4-4) آزمون رگرسيون…………………………………………………………………………………………… |
176 |
|
جدول(4-5) آزمون فرض اول………………………………………………………………………………………….. |
176 |
|
جدول(4-6) آزمون فرض دوم…………………………………………………………………………………………. |
176 |
|
جدول(4-7)آزمون فرض سوم………………………………………………………………………………………….. |
177 |
|
جدول(4-8)آزمون فرض چهارم……………………………………………………………………………………….. |
177 |
|
جدول(4-9)آزمون فرض پنجم…………………………………………………………………………………………. |
177 |
|
جدول(4-10)میانگین رتبه به دست آمده برای متغیرها…………………………………………………………. |
178 |
|
فهرست نمودار ها |
||
نمودار(4-1)میزان فراوانی نمونه ها از نظر جنسیت……………………………………………………………… |
170 |
|
نمودار(4-2)میزان درصد فراوانی نمونه ها از نظر جنسیت……………………………………………………. |
171 |
|
نمودار(4-3) فراوانی نمونه ها از نظر سابقه کار…………………………………………………………………… |
172 |
|
نمودار(4-4) درصد فراوانی نمونه ها از نظر سابقه کار…………………………………………………………. |
172 |
|
نمودار(4-5)میزان مقایسه فراوانی نمونه ها از نظر سطح تحصیلات……………………………………….. |
173 |
|
نمودار(4-6) درصد فراوانی نمونه ها از نظر سطح تحصیلات……………………………………………….. |
174 |
|
نمودار(4-7) درصد فراوانی نمونه ها از نظر سطح تحصیلات……………………………………………….. |
175 |
|