%34تخفیف
بررسی رفتار زنان مصرف کننده در خرید برندهای لوکس
تعداد 110 صفحه در فایل word
کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)
گرایش : بازاریابی
بررسی رفتار زنان مصرف کننده در خرید برندهای لوکس
چکیده
این مطالعه جهت بررسی رفتار زنان مصرف کننده در خرید برندهای لوکس در شهرستان تاکستان طراحی شد.بر این اساس پرسش کلی پژوهش که درصدد پاسخگویی به آن بوده ایم این است که آیا بین رفتار زنان مصرف کننده در خرید برندهای لوکس ارتباط معناداری وجود دارد یانه.برای پاسخ به این پرسش پژوهش و آزمون فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس تک متغیره استفاده شده است.پرسشنامه ای در بین 384 نفر اعضای نمونه مطالعاتی توزیع شد که 362 مورد آن تایید و مورد تحلیل قرار گرفت.نتایج نشان می دهد که در بین عوامل مربوط به جمعیت شناختی ، محل سکونت بر رفتار زنان در خرید برندهای لوکس ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد و تحصیلات رابطه معکوس و معناداری دارد.ولی سن و درآمد تاثیری بر رفتار ندارد.وهمچنین بین پایگاه اجتماعی و رفتار زنان در خرید برندهای لوکس رابطه مستقیم ومعناداری وجود دارد. در بین عوامل مربوط به ارزشهای شخصی،بین منحصر به فرد بودن و رفتار زنان رابطه مستقیم ومعناداری وجود دارد و ملیت گرایی رابطه معکوس ومعناداری با رفتار زنان دارد.
کلمات کلیدی
برند،کالای لوکس،رفتار مصرف کننده،رفتار خرید
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: رفتار خرید, رفتار مصرف کننده, کالای لوکس, کلمات کلیدی: برند