%34تخفیف
بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش مشتری با نوآوری استراتژیک مبتنی بر بازار صادرات صنعت فولاد (مطالعه موردی: فولاد شاهین بناب)
تعداد 142 صفحه در فایل word
کارشناسی ارشد
مدیریت بازرگانی ـ گرایش بازرگانی بین الملل
بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش مشتری با نوآوری استراتژیک مبتنی بر بازار صادرات صنعت فولاد (مطالعه موردی: فولاد شاهین بناب)
چکیده
هدف تحقیق حاضر در پی بررسی رابطة بین سیستم مدیریت دانش مشتری و نوآوری استراتژیک در صنعت فولاد ( مطالعه موردی: مدیران و کارکنان فولاد شاهین بناب) می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی است. جامعة آماری تحقیق حاضر مدیران و کارکنان فولاد شاهین بناب بود که حجم نمونه با جدول مورگان 180نفر بدست آمد. جهت به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد استفاده شد که روایی محتوایی آن توسط اساتید گروه مدیریت بازرگانی و پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ به میزان93/0 برای سیستم دانش مشتری و 90/0برای نوآوری استراتژیک تائید شد. جهت تحقق این هدف 8 فرضیه جهت آزمون در نظر گرفته شد. برای آزمون فرضیات و مدل مفهومی تحقیق از تحلیل رگرسیون و نرم افزار SPSS22 استفاده شده است نتایج بدست آمده نشان داد که بین ابعاد سیستم مدیریت دانش مشتری و ابعاد نوآوری استراتژیک در شرکت فولاد بناب رابطه مثبت و معناداری وجوددارد.
واژگان کلیدی: مدیریت دانش مشتری، نوآوری، استراتژیک، صادرات، بازارهای بین المللی
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: استراتژیک, بازارهای بین المللی, صادرات, نوآوری, واژگان کلیدی: مدیریت دانش مشتری