%34تخفیف
بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن
تعداد 158 صفحه در فایل word
بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن
چکیده
تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن میپردازد. همانطور که می دانیم تبلیغات یکی از متداولترین ابزارهایی است که شرکت ها برای هدایت ارتباطات ترغیب کننده خود به سوی خریداران و جوامع هدف خود از آن استفاده می کنند. که می توان آن را معرفی کالا و خدمات سازمان ها به منظور کسب منفعت تعریف نمود. در این راستا یکی از اهداف تبلیغات، افزایش سهم بازار سازمانها از طریق فروش کالا و خدمات به افراد بیشتر است که به تعبیری از آن به عنوان سهم بازار نیز یاد می کنند. همانگونه که در موضوع تحقیق مشخص است این پژوهش سعی در بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن را دارد.(مؤسسه اعتباری: هر نوع مؤسسه مالی و اعتباری غیر بانکی و بنگاه واسطه پولی غیر بانکی و بنگاه واسطه پول غیر دولتی است.) متغییر مستقل پژوهش: تبلیغات اینترنتی و متغییر وابسته: سهم بازار می باشد. روش گردآوری اطلاعات کتابخانه ای است تجزیه و تحلیل داده ها نیز از نوع همبستگی و آزمون اسپیرمن می باشد. بطور کلی بر اساس نتایج این تحقیق، تبلیغات اینترنتی موجب افزایش سهم بازار می گردد.
واژگان کلیدی: تبلیغات اینترنتی، سهم بازار، وب سایت، مؤسسه اعتباری
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: سهم بازار, مؤسسه اعتباری, واژگان کلیدی: تبلیغات اینترنتی, وب سایت