%34تخفیف
بررسي نقش تعهد و تصویر شرکت بر رابطه بین رضایت و اعتماد مشتری با وفاداری آنها (مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان رشت)
تعداد 118 صفحه در فایل word
مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش: بازرگانی بین الملل
بررسي نقش تعهد و تصویر شرکت بر رابطه بین رضایت و اعتماد مشتری با وفاداری آنها
(مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان رشت)
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسي بررسي نقش تعهد و تصویر شرکت بر رابطه بین رضایت و اعتماد مشتری با وفاداری آنها است. جامعه آماري اين تحقيق مشتريان شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان رشت است که نا محدود می باشد .نمونه آماري اين تحقيق با توجه به جدول مورگان 384 نفر بوده است و شیوه نمونه گیری تحقیق نیز تصادفی ساده است. پژوهش حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر شیوه گرد آوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی و از نوع همبستگی است. روش گردآوری اطلاعات میدانی، ابزار تحقیق پرسشنامه و روش تجزیه و تحلیل داده ها، از مدل سازي معادلات ساختاري استفاده مي شود. روایی تحقیق با استفاده از روایی محتوا از طریق اساتید محترم و خبرگان مورد سنجش قرار گرفت. پایایی تحقیق نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ سنجیده و تایید می گردد که میزان آلفای بالاتر از 70/0 قابل قبول تلقی می شود. پس از بررسی توصیفی متغیرها به منظور بررسی فرضیه ها,از تکنیک تحلیل ساختار های عاملی و تحلیل مسیر استفاده شد و با استفاده از نرم افزار AMOS18 ضرایب مسیر برای متغیرها بررسی گردید و مدل عملیاتی تحقیق ارائه گردید. نتایج تحقیق بصورت زیر است:
-
رضایت مشتری بر اعتماد آنها تاثیر می گذارد.
-
اعتماد مشتری بر روی تصویر از شرکت تاثیر می گذارد.
-
اعتماد مشتری بر روی تعهد موثر تاثیر می گذارد.
-
اعتماد مشتری بر روی تعهد مبتنی بر محاسبه تاثیر می گذارد.
-
تصویر از شرکت بر روی وفاداری نگرشی تاثیر می گذارد.
-
تعهد موثر بر روی وفاداری نگرشی تاثیر می گذارد.
-
تعهد مبتنی بر محاسبه بر روی وفاداری نگرشی تاثیر می گذارد.
-
وفاداری نگرشی بر روی وفاداری رفتاری تاثیر می گذارد.
کلمات کلیدی: تعهد،تصویر شرکت، مشتریان بانک اقتصاد نوین، وفاداری مشتریان
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: تصویر شرکت, کلمات کلیدی: تعهد, مشتریان بانک اقتصاد نوین, وفاداری مشتریان.