صفحه |
|||
فصل اول : کلیات پژوهش |
|||
2 |
1-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
||
3 |
1-2- بیان مساله ………………………………………………………………………………………………………………………….. |
||
5 |
1-3- اهميت و ضرورت مطالعه ………………………………………………………………………………………………………….. |
||
6 |
1 – 4- هدف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………… |
||
6 |
1 – 5 – فرضيههای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………… |
||
6 |
1 – 5 – 1 – فرضیه اصلی …………………………………………………………………………………………………………… |
||
6 |
1 – 5 – 2 – فرضیه های فرعی …………………………………………………………………………………………………… |
||
7 |
1 – 6 – روش تحقيق ……………………………………………………………………………………………………………………… |
||
7 |
1 – 7 – تعريف مفاهيم…………………………………………………………………………………………………………………… |
||
7 |
1 – 7 – 1 – قابلیت های فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………….. |
||
7 |
1 – 7 – 1 – 1 – دانش فناوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………….. |
||
8 |
1 – 7 – 1 – 2 – یکپارچه سازی فن آوری اطلاعات با استراتژی کسب و کار ……………………………………………….. |
||
8 |
1 – 7 – 1 – 3 – فناوری آوری اطلاعات در ارتباطات داخلی ……………………………………………………………………………………… |
||
8 |
1 – 7 – 2 – نوآوری. ………………………………………………………………………………………………………………… |
||
9 |
1 – 7 – 3 – توانمندسازی.. ………………………………………………………………………………………………………… |
||
9 |
1 – 7 – 3 – 1 – رسمی سازی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
||
9 |
1 – 7 – 1 – 2 – تمرکز………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
||
9 |
1 – 7 – 1 – 3 – جو توانمندسازی ………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
||
10 |
1 – 8 – محدودیتهای تحقيق ………………………………………………………………………………………………………….. |
||
10 |
1 – 9 – سازماندهي تحقيق ……………………………………………………………………………………………………………… |
||
فصل دوم : مروری بر ادبيات موضوع |
|||
12 |
2-1- مقدمه….. …………………………………………………………………………………………………………………………… |
||
14 |
2-2- مبانی نظری پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………. |
||
14 |
2 – 2 -1 – توانمندسازی …………………………………………………………………………………………………………….. |
||
19 |
2 – 2 – 1 – 1 – رسمیت ………………………………………………………………………………………………………….. |
||
20 |
2 -2 – 1 – 2 – تمرکز……. ………………………………………………………………………………………………………… |
||
22 |
2 -2 – 1 – 3 – تمرکز و رسمیت ……………………………………………………………………………………………. |
||
22 |
2 -2 – 1 – 4 – جو توانمندسازی……………………………………………………………………………………………… |
||
23 |
2 -2 – 2 – قابلیت های فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………… |
||
25 |
2 – 2 – 2 – 1 – دانش فناوری اطلاعات …………………………………………………………………………………… |
||
26 |
2 – 2 – 2 – 2 – یکپارچه سازی فناوری اطلاعات با کسب و کار ………………………………………………………… |
||
27 |
2 – 2 – 2 – 2 – 1 – گام های همسویی فناوری اطلاعات با کسب و کار …………………………………………… |
||
28 |
2 – 2 – 2 – 2 – 2 – مراحل رفع عدم همسویی ……………………………………………………………………… |
||
29 |
2 – 2 – 2 – 3 – فناوری اطلاعات در ارتباطات داخلی …………………………………………………………………… |
||
30 |
2 – 2 – 2 – 3 – – 1 – عناصر کلیدی استراتژی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ……………………………… |
||
31 |
2 – 2 – 3 – نوآوری ……………………………………………………………………………………………………………… |
||
34 |
2 – 2 – 3 – 1 – انواع نوآوری ……………………………………………………………………………………………… |
||
35 |
2 – 2 – 3 – 2 – نوع دیگر دسته بندی نوآوری …………………………………………………………………………… |
||
38 |
2-3- مطالعات تجربی ………………………………………………………………………………………………………………… |
||
38 |
2 -3-1- مطالعات داخلی …………………………………………………………………………………………………………………… |
||
41 |
2-3-2- مطالعات خارجی …………………………………………………………………………………………………………………… |
||
49 |
2-4- جمعبندی فصل دوم ……………………………………………………………………………………………………………………… |
||
فصل سوم: روش شناسی تحقیق |
|||
51 |
3-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………… |
||
51 |
3-2- نوع و روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………… |
||
52 |
3-2 – 1- مراحل اجرای پژوهش ………………………………………………………………………………………………… |
||
54 |
3-3- جامعه آماری پژوهش ………………………………………………………………………………………………………… |
||
55 |
3-4- نمونه و نمونه گیری …………………………………………………………………………………………………………… |
||
56 |
3 – 4 -1 – برآورد حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………… |
||
57 |
3 – 5 – معرفی ابزار جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………… |
||
58 |
3 – 5 – 1 -1 – پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………. |
||
58 |
3 – 5 – 1 –2 – چگونگی طراحی پرسشنامه ………………………………………………………………………………….. |
||
59 |
3 – 5 – 2 – روایی و پایایی ………………………………………………………………………………………………………… |
||
59 |
3 – 5 – 2 – 1 – روایی/اعتبار …………………………………………………………………………………………………… |
||
60 |
3 – 5 – 3 – محاسبه ضریب آلفای کرونباخ متغیرها …………………………………………………………………………….. |
||
61 |
3-6- جمع بندی فصل سوم .………………………………………………………………………………………………………… |
||
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری |
|||
63 |
4 – 1 – مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
||
63 |
4-2- بخش اول : تحلیل توصیفی …………………………………………………………………………………………………… |
||
63 |
4-2- 1 – توصیف مشخصات عمومی نمونه های مطالعه ……………………………………………………………………. |
||
67 |
4-3- بخش دوم : تحلیل استنباطی داده ها ……………………………………………………………………………………….. |
||
67 |
4 – 3 – 1 – آزمون نرمال بودن داده ها ……………………………………………………………………………………….. |
||
68 |
4 – 3 – 2 – آزمون مدل ساختاری …………………………………………………………………………………………….. |
||
78 |
4- 4- جمع بندی فصل چهارم ……………………………………………………………………………………………………… |
||
فصل پنجم: جمعبندی، نتيجهگيری و ارائه پيشنهادها |
|||
81 |
5-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………….. |
||
81 |
5 – 2 – نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………….. |
||
82 |
5 – 3 – پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………………. |
||
84 |
5-4- پیشنهادات برای پژوهش آتی ………………………………………………………………………………………………… |
||
84 |
5 – 5 – محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
||
منابع و مآخذ |
|||
84 |
الف) منابع فارسی ……………………………………………………………………………………………………………………… |
||
85 |
ب) منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………… |
||
صفحه |
عنوان |
7 |
نمودار( 1 – 1 ) قابلیت فن آوری اطلاعات و توانمندسازی کارکنان بر نوآوری…………………………………………………………………….. |
52 |
نمودار( 3 – 1 ) نحوه جمع آوری پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………….. |
63 |
نمودار(4 – 1 ) توزیع فراوانی نمونه به تفکیک سن ………………………………………………………………………………………………………………… |
63 |
نمودار(4 – 2 ) توزیع فراوانی نمونه به تفکیک جنسیت ………………………………………………………………………………………………………….. |
64 |
نمودار(4 – 3 ) توزیع فراوانی نمونه به تفکیک سابقه کار پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………. |
64 |
نمودار(4 – 4 ) توزیع فراوانی نمونه به تفکیک میزان تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………….. |
65 |
نمودار (4 – 5) توزیع فراوانی نمونه به تفکیک میزان عنوان پست سازمانی ……………………………………………………………………………. |
65 |
نمودار (4 – 6) توزیع فراوانی نمونه به تفکیک میزان سابقه سازمان…………………………………………………………………………………………. |
66 |
نمودار(4 – 7) توزیع فراوانی نمونه به تفکیک تعداد کارکنان سازمان……………………………………………………………………………………… |
69 |
نمودار (4 – 8 ) ضرایب استاندارد شده فرضیه اصلی ………………………………………………………………………………………………………………… |
70 |
نمودار (4 – 9 ) اعداد معناداری فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………………………….. |
70 |
نمودار (4 – 10 ) ضرایب استاندارد شده فرضیه فرعی 1………………………………………………………………………………………………………….. |
71 |
نمودار (4 – 11 ) اعداد معناداری فرضیه فرعی 1……………………………………………………………………………………………………………………… |
72 |
نمودار( 4 – 12 ) ضرایب استاندارد شده فرضیه فرعی 2………………………………………………………………………………………………………….. |
72 |
نمودار (4 – 13 ) اعداد معناداری فرضیه فرعی 2……………………………………………………………………………………………………………………… |
73 |
نمودار (4 – 14 ) ضرایب استاندارد شده فرضیه فرعی 3………………………………………………………………………………………………………….. |
74 |
نمودار( 4 – 15 ) اعداد معناداری فرضیه فرعی 3……………………………………………………………………………………………………………………… |
74 |
نمودار (4 – 16) ضرایب استاندارد شده فرضیه فرعی 4……………………………………………………………………………………………………………. |
75 |
نمودار( 4 – 17 ) اعداد معناداری فرضیه فرعی 4……………………………………………………………………………………………………………………… |
75 |
نمودار( 4 – 18) ضرایب استاندارد شده فرضیه فرعی 5……………………………………………………………………………………………………………. |
76 |
نمودار 4( – 19) اعداد معناداری فرضیه فرعی 5………………………………………………………………………………………………………………………. |
76 |
نمودار (4 – 20) ضرایب استاندارد شده فرضیه فرعی 6 …………………………………………………………………………………………………………… |
77 |
نمودار( 4 – 21) اعداد معناداری فرضیه فرعی 6……………………………………………………………………………………………………………………….. |
صفحهعنوان |
|
21 |
جدول(2 – 1 ) ساختار سازمان ها با تفاوت در میزان رسمیت و تمرکز از نظر میتزبرگ ………………………………………………………. |
34 |
جدول(2 – 2) سه مکتب مهم مطالعات نوآوری بر اساس دیدگاه شومپتر ………………………………………………………………………………. |
37 |
جدول( 2- 3) مقايسه انواع نوآوري …………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
53 |
جدول( 3 – 1 ) تولیدکنندگان تجهیزات و ارائه دهندگان خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور……………………. |
54 |
جدول (3 – 2 ) محاسبه نسبت درصد و سهم هر يک از طبقات نسبت به کل جمعيت جامعه و نمونه…………………………………. |
60 |
جدول( 3 – 3 ) خلاصه پردازش( آلفای کرونباخ ) …………………………………………………………………………………………………………………. |
67 |
جدول( 4 – 1 ) توزیع نرمال متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
68 |
جدول( 4 – 2 )راهنماي شناسایی علائم اختصاري متغیرهاي مدل………………………………………………………………………………………… |
78 |
جدول (4 – 3 ) خلاصه نتایج آزمون فرضیات……………………………………………………………………………………………………………………………. |
81 |
جدول( 5 – 1 ) خلاصه نتایج پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………. |