%34تخفیف
شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتري در تجارت الكترونيك (در فروشگاه اينترنتي ايران تجارت در شهر تهران)
تعداد 142صفحه در فایل word
کارشناسی ارشد رشته مديريت بازرگاني
گرايش بازرگاني بينالملل
شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتري در تجارت الكترونيك (در فروشگاه اينترنتي ايران تجارت در شهر تهران)
چكيده
اعتماد مشتريان يكي از فاكتور هاي كليدي و از عناصر اصلي موفقيت در تجارت الكترونيكي است. تا آنجا كه بسياري از صاحب نظران كليد موفقيت در تجارت الكترونيك را ايجاد و استقرار فراگرد مطمئن و مورد اعتماد براي خريدار مي دانند .با وجود اين معنا ومفهوم اعتماد مشتري در تجارت الكترونيك و ابعاد و عوامل مؤثر بر آن در هاله اي از ابهام قرار دارد.
هدف اين پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتري در تجارت الكترونيك در فروشگاه اينترنتی ايران تجارت در شهر تهران در سال 92 است. روش تحقیق و جمع آوری اطلاعات، کتابخانه ای و میدانی است و بدین منظور از ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. جامعة آماريِ تحقيق، مشترياني هستند كه از فروشگاه الكترونيكي ایران تجارت به صورت الكترونيكي خريد كرده اند،که از ميان آنان نمونه گيري تصادفي صورت گرفت. فرضيه هاي تحقيق در چارچوب عوامل فردي، شركتي و زيرساختي مطرح واز طریق آمار توصیفی و استنباطی مورد بررسي قرار گرفتند. نتايج حاصل از تجزيه و تحليل داده ها نشان مي دهد كه به جز فرضية مربوط به عوامل فردي ،ساير فرضيه هاي تحقيق تأييد مي شوند.
کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک، اعتماد مشتری, عوامل فردی, عوامل شرکتی، عوامل زیرساختی.
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: اعتماد مشتری, عوامل زیرساختی., عوامل شرکتی, عوامل فردی, کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک