%46تخفیف
رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعه¬¬ی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی)
تعداد 103صفحه در فایل word
كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی
رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
(مطالعهی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی)
چکیده
فناوری نانو، فناوری جدیدی است که محصولات مجهز شده به این فناوری طیف وسیعی از صنایع و کاربردها را دربر میگیرد.بازاریابی محصولات فناورانهی نانویی، ویژگیهای خاصی دارد و ضروری است به مباحث مرتبط با آن، با نگاهی دیگر نگریسته شود.
در این تحقیق رتبه بندی عوامل موثر آمیختهی بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو بررسی شده است. جامعهی مورد بررسی مصرف کنندگان محصولات نساجی با الیاف نانویی در شهر مشهد بوده است. پس از جمع آوری و دریافت پرسشنامه طی ماههای شهریور تا آذر سال1391 از مصرف کنندگان این دسته از محصولات، تعداد 100 نفر، بر اساس شیوهی نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدهاند. از آنالیز رگرسیون چندگانه برای پاسخ به چهار فرضیهی تبیین شده در تحقیق بهره گرفته شده است، فرضیات تحقیق مبتنی بر رابطهی معنادار بین عوامل آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان میباشد، که تجزیه تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار19 spssانجام شده است.
بر اساس نتایج به دست آمده، عامل محصول آمیخته بازاریابی در بالاترین سطح اهمیت و عامل ترفیع در پایین ترین سطح اهمیت از دیدگاه گروه مصرف کنندگان این دسته از محصولات قرار داشته اند.
کلمات کلیدی : آمیخته بازاریابی ، رفتار خرید مصرف کننده ، نانو فناوری
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: رفتار خرید مصرف کننده, کلمات کلیدی : آمیخته بازاریابی, نانو فناوری