%46تخفیف
جایگاه یابی محصولات الکتریکال هیت تریسینگ شرکت بارتک در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی
تعداد 136صفحه در فایلword
کارشناسی ارشد MA
گرایش مدیریت بازرگانی
عنوان
جایگاه یابی محصولات الکتریکال هیت تریسینگ شرکت بارتک در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی
چكيده
موضع و جايگاه محصول، بيانگر نوع نگرش مصرف كننده درباره ويژگيهاي مهم محصول است. ذهن مصرف كننده، با مجموعه اي از اين نگرشها و پنداشت ها درگير است، لذا براي سهولت در فرآيند خريد، مصرف كننده، اغلب محصولات را در ذهن خود طبقه بندي كرده و به هر كدام از آ نها، جايگاهي را اختصاص مي دهد.
جایگاه یابی راهی است که هر محصول باید از آغاز به آن پاي گذارد و شاید مهم ترین دلیل آن نیز این مسأله باشد که امروزه، مشتریان در معرض هجوم تندبادي از اطلاعات و تبلیغات قرار گرفته اند. از این رو پژوهش حاضر بر آنست تا با روش پیمایشی، کتابخانه ای، مصاحبه عمیق و با استفاده از ابزار پرسشنامه به جایگاه یابی محصولات الکتریکال هیت تریسینگ شرکت بارتک در سال 1392 در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی بپردازد.
نقشه ادراکی، به عنوان یک ابزار مدیریت راهبردي قابلیت منحصربه فردي در ساده سازي روابط پیچیده بین رقباي بازار و معیارهاي تصمیم گیري خرید مشتریان دارد. در نهایت با استفاده از آزمون های تحلیل اکتشافی و تحلیل عاملی و نمودار سنگریزه 49 متغیر تحقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج نشان داد که 8 عامل اساسی وجود دارند که متغیرها با آن ها دارای بالاترین میزان همبستگی هستند.
واژه های کلیدی: جایگاه یابی، نقشه ادراکی، الکتریکال هیت تریسینگ، تحلیل عاملی
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: الکتریکال هیت تریسینگ, تحلیل عاملی, نقشه ادراکی, واژه های کلیدی: جایگاه یابی