%34تخفیف
تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان قم)
کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی«M.A»
(گرایش بازریابی)
عنوان:
تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
(مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان قم)
چکیده
هدف اين تحقیق « تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری شعب بانک ملت استان قم » میباشد. روش تحقيق مورد استفاده در اين تحقيق، توصيفي و از نوع همبستگي- کاربردی بوده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان بانک ملت میباشد که تعداد 217 نفر کارکنان به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه توزیع شد. ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه استاندارد بوده كه روایی آن را اساتید متخصص تأیید کرده و پايايي آن با استفاده از آلفاي كرونباخ 0.87 بدست آمده است كه نشانگر تائيد پايايي پرسشنامه مورد نظر ميباشد. نهایتاً مجموعه دادهها به کمک نرمافزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. نتایج پژوهش نشان دادند که بین ابعاد کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری رابطه مثبت و معنادار وجود دارد
واژگان کلیدی: کیفیت زندگی کاری، مدیریت ارتباط با مشتری
دسته: علوم انسانی, مدیریت
برچسب: مدیریت ارتباط با مشتری, واژگان کلیدی: کیفیت زندگی کاری