فهرست مطالب
چکیده. 1فصل اول: كليات تحقيق1-1- مقدمه. 31-2- تشریح و بیان مساله. 31-3- ضرورت انجام تحقیق.. 41-4– اهداف اساسی تحقیق.. 51-5– فرضیه های تحقیق.. 51-6- قلمرو زمانی و مکانی تحقیق.. 51-7- تعریف عملیاتی واژه ها 51-8– خلاصه فصل.. 8فصل دوم: مباني نظري و پيشينه تحقيق2-1- مقدمه. 102-2- مفهوم فرهنگ… 112-3- تعاریف فرهنگ… 112-4 – تعاریف فرهنگ سازمانی.. 112-5- عوامل مؤثر در شکل گیری فرهنگ سازمانی.. 152-6- کارکردهای فرهنگ سازمانی.. 172-7 – سطوح فرهنگ سازمانی.. 172-8 – راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی.. 202-8-1- سنجش فرهنگ سازمانی.. 212-9- مدل های فرهنگ سازمانی.. 222-9-1- مدل پارسونز (AGIL). 222-9-2- مدل ویلیام اوچی (تئوریZ). 232-9-3- مدل مک کندی (7s). 232-9-4- مدل شاین.. 24 |
3-10-1- تحلیل همبستگی.. 633-10-2- رگرسیون. 643-11- خلاصه فصل.. 65فصل چهارم: تجزيه و تحليل4-1- مقدمه. 674-2- توصیف آزمودنی ها 674-3- تحلیل داده ها 714-4- خلاصه فصل.. 78فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات5-1- مقدمه. 805-2- خلاصه پژوهش… 805-3- بحث و نتیجه گیری.. 835-4- پیشنهادات… 835-4-1- پیشنهادات کاربردی.. 835-4-2- پیشنهادات جهت پژوهشهای آتی.. 84منابع و مآخذ. 85ضمیمه الف: پرسشنامه. 91ضمیمه ب: لیست شرکت های نمونه. 94ABSTRACT.. 95 |