%41تخفیف
تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی (شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی)
تعداد 121صفحه در فایلwordچکيدهباگسترش روزافزون اقتصاد خدماتي، سازمانها براي كسب و حفظ مزيت رقابتي پايدار به دنبال راهكارهايي نوين براي استفاده از منابع در سازمان متبوع خود و تقویت قابلیت ها مي باشند. سازمانها در مسير تطبيق خود با تغييرات مداوم ناگزيرند منابع و قابلیت های خود را تقويت وحمايت نمايند. براي رسيدن به اين منظور مي بايست از اهرمهايي براي تسهيل وتقويت اين فرآيندها استفاده و بسترهاي لازم را براي آن فراهم نمايند. در این بین اهمیت منابع سازمانی مطرح میشود و نقش تعيين كننده قابیلت های سازمان بيش از پيش روشنتر شده است. لذا تحقيق حاضر به منظور شناسايي منابع و قابلیت های موجود و اقدامات بازاريابي که در روی عملکرد بازاریابی در سازمان تاثیر خواهد داشت، انجام شده است. در این تحقیق پس از بررسي روايي پرسشنامه ، جهت محاسبه پايايي پرسشنامه از روش آلفاي كرونباخ استفاده خواهد شد .جهت انجام محاسبات آماري از نرم افزار SPSS و آزمون هاي همبستگي پیرسون و تحليل رگرسيون استفاده خواهد شد. در نهايت،امیدواریم نتايج حاصل نشان دهد كه كليه فرضيه هاي تحقيق تأييد شده و بين متغير منابع و قابلیت سازماني با عملكرد بازاریابی رابطه مستقيم و معناداري وجود داشته باشد.
|