%38تخفیف
استخراج مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشی بانوان در استان تهران
تعداد124صفحه در فایل word
توجه به ورزش و فعاليت بدني به عنوان راهکار اصلي پيشگيري و نيز درمان بسياري از بیماریها محسوب شده و عامل ايجاد سلامت عمومي و کاهش سطح ناتواني در جمعيت بيمار ميگردد. از این رو باشگاههای ورزشی میتوانند کسب و کارهای سوددهی برای کارآفرینان بوده و یک کارآفرینی اجتماعی با هدف کمک به ارتقا سلامت جامعه و کاهش بیماریها محسوب شوند و در این راستا تهیهی یک مدل کسب و کار مناسب به پیشرفت هرچه بیشتر این باشگاهها کمک خواهد کرد و نوآوری مستمر در این مدل به حفظ مزیت رقابتی باشگاه خواهد انجامید. به همین منظور هدف اصلی این تحقیق استخراج مدل کسب و کار باشگاههای ورزشی بوده است. جامعهی آماری تحقیق حاضر را مدیران کلیهی باشگاههای ورزشی بانوان مستقر در شرق و شمال تهران تشکیل میدهند. روش جمع آوری اطلاعات از طریق منابع کتابخانه ای و شبکه جهانی اینترنت و روش مصاحبه بوده است. دادههای این تحقیق از نوع کیفی بوده و در این پژوهش از تحلیل موضوعی یا تماتیک برای تحلیل دادههای کیفی استفاده شد.یافته های این پژوهش دستههای مفهومی اصلی مدل کسب و کار باشگاه ها هستند که با توجه به تمهای استخراج شده از مدل کسب و کار استروالدر استخراج گردید وشامل: سلامتی و تندرستی، تناسب اندام، کاربردی بودن، شادابی، اوقات فراغت، کسب اعتماد به نفس، ارائه ی خدمات با کیفیت، تبلیغات در رسانهها، تبلیغات در سازمان های خاص، روابط صادقانه، نطرخواهی، تجهیزات مدرن، سیستم های تهویه مناسب، سویس های ایاب و ذهاب که به تفصیل در فصل پنجم به این موضوع پرداختیم. در پایان پیشنهادات اجرایی به جامعهی محققین، کارآفرینان و مدیران ارشد و متخصص ورزشی ارائه گردید.
کلمات کلیدی: مدل کسب و کار، مشتری، زیر ساختار، مالی، محصول، باشگاه ورزشی
دسته: علوم انسانی, علوم سیاسی
برچسب: باشگاه ورزشی, زیر ساختار, کلمات کلیدی: مدل کسب و کار, مالی, محصول, مشتری