ه
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول :کلیات تحقیق
-
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 3
-
مساله اصلي تحقيق …………………………………………………………………………………………………………………… 3
تعداد 91صفحه در فایل word
چکیده
ا مروزه در جهان کسب وکار، مدیریت، مشتری را به عنوان هسته کسب و کار تشخیص داده است و موفقیت یک سازمان به اداره کردن مؤثر ارتباطات با آنان بستگی دارد و یکی از اهداف اولیه مدیریت این است که در سازمان به چنین رویکردی برسند که همیشه حق با مشتری است ((Nguyen & et al ,102,2007 . تحقيق حاضر;که به بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی موفقیت CRMمی پردازد ؛ با توجه به ابعاد وسيع کاربردي نتايج آن در فعاليت ها و خدمات بانکي ونیز با توجه به اولويت اهداف و محدوديت هاي سازمان (بانک توسعه صادرات ايران) و دسترسي به منابع اطلاعاتي و عملي مورد نياز و همچنين با توجه به تاکيد مديريت ارشد بانک در خصوص نياز به نتايج کاربردي پژوهش، با عنوان ارزیابی عوامل سازمانی انتخاب گرديد. روش تحقیق در این پژوهش پیمایشی است .برای جمعآوری دادهها و اطلاعات این پژوهش از روش کتابخانهای به منظور مطالعهی ادبیات موضوع و بررسی سابقهی تحقیق استفاده شده است. ابزار اصلی جمعآوری دادهها در این پژوهش پرسشنامه میباشد. با توجه به اهداف این پژوهش، جامعهی آماری آن ؛ کارمندان تمامی شعب بانک های انصار و کشاورزی شهر یزد انتخاب گردیدند ؛ زیرا در آنها سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اجرایی گردیده است .برای تحلیل دادهها از نرم افزار spss وAmos استفاده شده است که نتایج خاصل از تجزیه و تحلیل داده ها بیانگر تاثیرمستقیم عوامل سازمانی ؛ مشتری مداری ؛ اشاعه دانش وتاثیر غیر مستقیم عوامل فناوری و کسب دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارد.
کلید واژه ها:
” مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت CRM ؛ نتایج مالی و بازریابی ؛بانک ”
1
39,000 تومان قیمت اصلی: 39,000 تومان بود.23,000 تومانقیمت فعلی: 23,000 تومان.
تمام محصولات به ازای پرداخت پروژه تنها قابل استفاده می باشند. این بدین معنی است که برای استفاده از یک یا چند محصول ، لازم به خرید آن محصول است.
با کد تخفیف (filenaab40) برای سبدخرید بیش از پنجاه هزارتومان چهل درصد تخفیف بگیرید ! رد کردن